سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصر در طرحی جالب برای نشان دادن چهره واقعی «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر، طرح ذیل را تهیه کرده اند.
پانا: انقلابیون مصر در طرحی جالب برای نشان دادن چهره واقعی «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر، طرح ذیل را تهیه کرده اند.

سایت اینترنتی "شباب الثوری" که به اخبار کشورهای عربی با محوریت بیداری اسلامی فعالیت می کند، ضمن انتشار این کاریکاتور نوشت: در این طرح نمرات «حسنی مبارک» در دروس مختلف به شرح ذیل بوده است.

او در درس فساد از صد نمره موفق شد نمره 99 را به خود اختصاص دهد. در بیکاری 98، در گرانی 100، در جنگ و درگیری های داخلی 97، در تقلب در انتخابات 99، در سرکوب ملت 98 و در دروغ گفتن نمره 99 را بدست آورده است.

در این طرح همچنین آمده: این دانشجو قبول شده و بر این اساس به جده (در عربستان سعودی) منتقل خواهد شد.

بر اساس این طرح ولی امر این دانشجو ایالات متحده آمریکا معرفی شده و امضا کننده مدرک او "ملت" هستند.

در ذیل این طرح حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به نقل از کتاب "صحیح البخاری" نقل شده که مضمون آن بدین شرح است: کسی که برای حفظ قدرت دست و پا بزند، در قیامت پشیمان خواهد شد.    





تاریخ : سه شنبه 90/12/9 | 7:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

Only in India (26 pics)

این هم یک صحنه ی اکشن و دیدنی از یک فیلم هندی oh go on

Only in India (26 pics)






تاریخ : سه شنبه 90/12/9 | 7:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

آشنـایی به فایـده های اعجـاب انگیـز سرکـه سیـب
 

حتما باید شنیده باشید که میگن خوردن یک سیب در روز شما رو از مراجعه به دکتر بی نیاز می کنه! حالا سرکه اش هم سرشار از خاصیت هست و معجزات زیادی داره! سرکه سیب حاوی مواد معدنی زیادی هست و علاوه بر خواصی که کلا سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون داره? سرکه ی سیب خواص بیشتری هم داره و نه تنها یک اسید استیک سالم و ملایم هست و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده داره، بلکه به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم? فسفر? کلرور منیزیم? کلرورسدیم? گوگرد? ویتامین های گروه B و ویتامین D هست که این مواد موجود در سرکه سیب باعث طراوت و نشاط سلول های بدن می شود و می تونه دستگاه گوارش را فعال کنه و اثر فوق العاده خوبی هم بر روی هضم مواد چربی گوشتی و پروتئین دارد. در اینجا اشاره ای داریم به فواید کاربردی، تغذیه ای و بهداشتی سرکه سیب که امیدواریم شما دوستان عزیزم در پرشین استار به این محلول مفید بیشتر از قبل توجه داشته باشید :

آشنایی با برخی فواید سرکه سیب :

1. متوقف کردن سکسکه


به هنگام سکسکه، خوردن یک قاشق چای خوری سرکه سیب به دلیل مزه ترش آن به متوقف کردن آن کمک می کند.

2. دندان های سفیدتر


اگر می خواهید دندان هایی سفیدتر داشته باشید، غرغره کردن سرکه سیب در صبح توصیه می شود. سرکه سیب به از بین بردن لکه ها، باکتری های دهان و لثه و سفید کردن دندان ها کمک می کند. بعد از غرغره کردن مانند روزهای معمولی مسواک بزنید. دندان های خود را یک بار در هفته در صورت امکان با جوش شیرین بشویید، این کار نیز برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها موثر است. شما همچنین می توانید از نمک به عنوان خمیردندان جایگزین استفاده کنید. اگر لثه های شما احساس نرمی دارند به مسواک زدن با نمک در هر روز ادامه دهید.

3. رفع مشکلات معده


اگر مشکل معده شما مشکلی باکتریایی باشد یک جرعه از آب سرکه سیب به خاطر خاصیت آنتی بیوتیکی آن می تواند کارساز باشد. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که سرکه سیب حاوی پکتین است که می تواند به تسکین اسپاسم روده کمک کند.

4. از بین بردن خستگی تمرین های ورزشی


انجام تمرین های ورزشی باعث ساخت اسید لاتیک در بدن می شود، و ایجاد خستگی می کند. گاهی نیز، این اسید به واسطه استرس های شدبد در بدن تولید می شود. اما اسیدهای آمینه در سرکه سیب مانند یک پادزهر عمل می کنند. سرکه سیب حاوی پتاسیم و آنزیم هایی است که احساس خستگی شما را رفع می کند. دفعه بعد که احساس خستگی کردید یک یا دو قاشق از سرکه سیب را با یک لیوان آب یا یک لیوان نوشیدنی سرد مخلوط کرده و نوش جان کنید و منتظر تاثیر شگفت انگیز آن بمانید.

5. پیشگیری از سوء هاضمه


برای پیشگیری از سوء هاضمه، خوردن مقداری سرکه سیب، قبل از غذا را امتحان کنید. اگر می دانید که بعد از خوردن غذا احساس پشیمانی خواهید کرد این درمان سنتی را امتحان کنید. یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و 30 دقیقه قبل از وعده غذایی بنوشید. دیگر از خوردن غذا احساس پشیمانی نخواهید کرد.

6. جلوگیری از گرفتگی عضلات پا در شب


با اضافه کردن دو قاشق غذا خوری سرکه سیب و مقدار کمی عسل به یک لیوان آب و خوردن آن در شب از گرفتگی عضلات پا در شب جلوگیری کنید. مدت کوتاهی پس از مصرف این مقدار سرکه سیب، دیگر از گرفتگی های دردناکی که شب هنگام برای شما پیش می آیند، خبری نخواهد بود.

7. رفع گرفتگی بینی


یک قاشق چایخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب مخلوط کنید و بنوشید. اینکار به از بین رفتن گرفتگی بینی شما کمک می کند.

8. کاهش گلو درد


به محض اینکه احساس سوزش در گلوی خود کردید یک مقدار سرکه سیب بنوشید. این سرکه به از بین بردن عفونت کمک زیادی خواهد کرد زیرا که میکروب ها در محیط اسیدی سرکه دوام نمی آورند. کافی است یک چهارم فنجان سرکه سیب را با یک چهارم فنجان آب گرم مخلوط کنید و هر ساعت یک بار غرغره کنید.

- آشنایی با خواص سرکه سیب برای زیبایی، مو و بدن


مو: سرکه سیب موهای شما را شفاف کرده و موجب درخشندگی آن می‌شود. برای این کار، درون ظرف شامپوهای قدیمی و خالی شده، نصف قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک پیمانه آب مخلوط کرده و پس از شامپو زدن، روی موهای خود بریزید و این کار را چند بار در هفته انجام دهید.

صورت: آیا می‌دانید شستن صورت با سرکه سیب به تنظیم ph پوست شما کمک می‌کند؟ به این منظور، ‌سرکه سیب را با دو قسمت آب ترکیب کرده و با استفاده از یک پنبه آن را به صورت خود بمالید. شما می‌توانید این کار را هنگام شب،‌ پس از شستن صورت و یا صبح، قبل از استفاده از مرطوب کننده انجام دهید. همچنین می‌توانید سرکه سیب را برای روشن شدن پوست خود روی نقاط تیره آن بمالید و تا صبح آن را پاک نکنید.

دست‌ها و پاها: آیا پس از یک روزکاری طولانی دست‌ها و پاهای‌تان خسته و متورم شده‌اند؟ با خود مهربان باشید و دست‌ها و پاهای‌تان را درون مخلوط آب گرم و سرکه سیب ماساژ دهید.

دندان: آیا می‌دانید سرکه سیب کمک خوبی برای از بین بردن لکه دندان خواهد بود؟ سرکه سیب را به طور مستقیم روی دندان‌های خود بمالید و پس از چند دقیقه آن را بشویید.

آفتاب سوختگی: آیا دچار آفتاب سوختگی بدی شده‌اید؟ به آب درون وان حمام، یک پیمانه سرکه سیب اضافه کرده و به مدت 10 دقیقه درون آن قرار گیرید.

پس از اصلاح (افتر شیو): درون یک بطری، آب و سرکه سیب را به اندازه مساوی با هم خوب ترکیب کنید.

سم زدایی: برای شستشوی بدن به خصوص کلیه‌ها، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را درون دو لیتر آب تصفیه شده بریزید و در طی روز کم کم از آن بنوشید.

کاهش وزن: یکی از بهترین فرمولها برای درمان اضافه وزن مصرف یک قاشق مرباخوری سرکه سیب در یک لیوان آب ولرم ناشتا هست. خیلی‌ها که به دنبال رژیم‌های لاغری هستند معتقدند سرکه سیب به سوزاندن چربی‌ها در بدن کمک می‌کند.

- کاربرد سرکه سیب برای بهداشت خانه و حیوانات خانگی


تمیز کردن: نصف پیمانه سرکه سیب را با یک پیمانه آب مخلوط کرده و از آن برای تمیز کردن مایکروویو، کاشی‌های حمام، ‌سطوح آشپزخانه، شیشه پنجره‌ها و آینه‌ها استفاده کنید. از این ترکیب همچنین می‌توانید به عنوان ضدعفونی‌کننده استفاده کنید.

رفع کک از حیوانات خانگی و وسایل خانه:‌ سرکه سیب را که با 50 درصد آب ترکیب کرده وبرای رفع کک، روی پوست حیوان و نیز مبلمان خانه اسپری کنید.

- خواص سرکه سیب برای حفظ سلامتی و بهداشت


به گفته پزشکان سرکه ‎‎‎سیب‎‎ عصاره طبیعی‎ سیب است‎ که مواد سمی‎ و زاید بدن‎ را از بین‎ می‌برد. برخی از متخصصان معتقدند مصرف سرکه سیب به همراه آب گوجه‌فرنگی یا هویج خواص آن را افزایش می‌دهد.

سرکه‎ سیب ‎موجب کاهش‎ زگیل‎ و خال‌های‎ پوستـی‎ می‌شود و از سویی دیگر در رفع ‎ ترک‎‌های‎ پاشنه‎ پا و دست موثر است. همچنین‎توصیه می‌شود که برای درمان‎ خارش‎ پوست‎ سر، خشکی‎ مـوهـا و شوره‎ سر نیز از سرکه سیب استفاده شود.

‎هرچند سرکه‎‎ سیب‎ خاصیت اسیدی دارد اما موجب تقویت‎ دستگاه گوارش‎‎ و کاهـش ناراحتی‎‎کلیه‎‎ و مثانه می شود. حتی نوشیدن سرکه سیب برای‎‎‎ رفع‎ سنگ صفرا، بـهبـود آرتـروز و جلوگیری‎‎ از خونریزی بینـی‎ توصیه می‌شود.

سرکه سیب‎ طبـیعـی‎‎ یـکـی از بهترین‎‎‎ عوامل‎ سالم‎ و شاداب‎ نگهداشتن بدن است و بهتر است به همراه آب و مقداری عسل مصرف شود.

سالیان سال مردم معتقد بودند سرکه سیب، بعنوان ماده ای بر علیه عفونت و حتی برای رفع پوکی استخوان و برای هضم بهتر موادغذایی موثر است.

سرکه سیب از بروز سرطان پیشگیری هم می کند. اگر چه سرکه سیب سرطان را درمان نمی کند، ولی بدلیل داشتن آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد. رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی هستند که در اثر اکسیداسیون به وجود می آیند و باعث تخریب سلول های بدن، پیری زودرس سلول ها و ایجاد سرطان می شوند. بتاکاروتن آنتی اکسیدان مهمی است که در سرکه سیب وجود دارد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند. سرکه سیب علاوه بر بتاکاروتن، ماده دیگری نیز دارد که از سرطان جلوگیری می کند. نام این ماده پکتین است. پکتین یک نوع فیبر غذایی است. مطالعات نشان داده که دریافت زیاد فیبر از بروز سرطان و به خصوص سرطان روده جلوگیری می کند، زیرا فیبرها با مواد سرطان زا در روده ترکیب می شوند و باعث دفع سریع تر آنها از بدن می شوند.

- سایر فواید سرکه سیب


1. سرکه سیب دارای خاصیت آنتی بیوتیکی و ضدعفونی کننده است. ضد باکتری و ضد قارچ است و باعث ارتقاء عمل سیستم ایمنی بدن در مقابله با عوامل بیماری زا می شود.
2. مقدار پتاسیم بدن را تنظیم می کند، در نتیجه به حفظ تعادل اسیدی- بازی خون کمک می کند.
3. برای تصلب شرائین مفید است، زیرا هنگام مستحکم شدن استخوان ها، توده کلسیمی موجود در مفاصل را تجزیه می کند.
4. برای درمان مسمومیت غذایی و ناراحتی های گوارشی مفید است.
5. عفونت ادراری را بهبود می بخشد.
6. فشار خون بالا را کاهش می دهد.
7. در افرادی که داروهای دیورتیک ( ادرارآور ) مصرف می کنند، مصرف سرکه سیب، باعث جایگزین شدن و جبران پتاسیم از دست رفته می شود. برای این منظور دو قاشق مرباخوری سرکه سیب را با مقداری آب مصرف کنید.






تاریخ : سه شنبه 90/12/9 | 7:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
برترین عمارت های جهان

روزنامه آسیا: به گواه تاریخ بناها و عمارت های بسیاری در طول سالیان دراز ساخته شده  اند که هریک در جهت نشان دادن قدرت، هنر و تونایی ملی  کشورشان ساخته می شده اند.

در حال حاضر بسیاری از کشورها و مناطق دنیا شاهد زیبایی های به جا مانده از این دوران هستند. در اینجا شما را با 10 عمارت زیبا از هزاران هزار بنای ساخته شده در دنیا آشنا می کنیم.

کاخ ورسای، پاریس




کاخ ورسای یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری در کشور فرانسه است. در سال 1982 کار ساخت این کاخ به پایان رسید. باغ این کاخ بسیار زیبا و دیدنی است و تالار آینه آن در کنار عظمت کاخ که با هنر مجسمه سازی همراه است، جلوه ای خاص به این بنا داده است. عظمت این کاخ برای اهل فرانسه و تاریخ شناسان، یادآور پادشاهی لویی چهاردهم است که در آن زمان فرانسه از قدرت بالایی برخوردار بوده است.



بنای الحمراء، اسپانیا




بسیاری معتقدند بنای الحمراء زیباترین مکان ساخته شده توسط مسلمانان است. الحمراء در شهر گراندا اسپانیا واقع شده و مشهورترین جاذبه گردشگری در اسپانیا به شمار می رود و الحق که زیبایی آن شایسته این استقبال است. کار بسیار سخت و هنرمندانه این بنا بر روی چوب و واقع شدن آن در کنار گذرگاه زیبای آبی، احساسی از آرامش و صلح را بر روح انسان جاری می کند. این نمونه زیبا و آرامش بخش گوشه ای از معماری اسلامی است.


قلعه الحصن یا قلعه کردان، سوریه


یکی از شاعران بنام انگلیسی، تی اس الیوت لارنس، (Ts Eliot Lawrence) از این قلعه به عنوان بهترین بنای مقدس و قابل ستایش یاد می کند. این قلعه در مسیر تنها شاهراه شهر anta Kya تا بیروت و دریای مدیترانه واقع شده است. معماری دفاعی این قلعه که در سال ها پیش ساخته شده، بنایی ستودنی است.
قلعه ویندسور، انگلستان



این مکان، محل اقامت خانواده سلطنتی انگلیس است و بزرگ ترین کاخی محسوب می شود که تا به حال توسط این خانواده ساخته شده است. درواقع بیش از 900 سال پیش این مکان توسط خانواده سلطنتی بنا شد و از آن زمان تا به حال محل زندگی آنان بوده است. تنها بعضی از قسمت های کاخ برای بازدید عموم باز است. بخش اعظمی از این کاخ با چوب ساخته شد و طراحی بسیار زیادی دارد.



شهر ممنوعه، پکن




شهری کامل که با دیوارهای کاخ محصور شده است. بخش اعظمی از بنا با چوب ساخته شده است و پس از قرن ها، جنگ ها و حوادث طبیعی همچنان پابرجاست. در این کاخ اتاق های بسیاری وجود دارد که آثار هنری و وسایل و مبلمان های اصل در آنها به چشم می خورد. البته به دلیل محافظت، این وسایل را تنها می توان از پشت شیشه ها دید.




قصر پراگ، پراگ پایتخت چک




قصر پراگ بزرگ ترین بنایی است که متعلق به قرون وسطی در اروپاست که هم اکنون کاخ ریاست جمهوری کشور چک به شمار می رود. حضور بناهای متعددی از کلسیا و اقامتگاه ها در کنار این بنا نشان از آن دارد که در طی تارخی این بنا به دست بسیاری از مردمان، ازجمله مهاجمان افتاده است؛ به عبارتی دیوارهای این قصر شاهد گذر بخشی از تاریخ این کشور بوده که هم جنگ و خونریزی و هم تکریم و احترام را به خود دیده است.

قصر شون بروین، وین اتریش





بسیاری معتقدند که این قصر یکی از زیباترین قصرها در قاره اروپا است. این بنا در سال 1659 خانه یکی از نجیب زادگان آن زمان بود. امروزه مردم به عنوان یک اثر هنری از آن الگوبرداری می کنند و از دیدن زیبایی های آن لذت می برند.




قلعه سن فیلیپ، کاتاجنا در کلمبیا


این کاخ در سال 1533 ساخته شده و گویی طبیعت جهان را در خود جمع کرده است. مهندسی این قلعه که برای مقابله با مهاجمان ساخته شده به علت قابلیت های بالای دفاعی بی نظیر است. وسعت آن انسان را به تحیر وا می دارد و تونل های زیرزمینی بسیاری دارد که بخش های مختلف قلعه را به هم متصل می کنند.
برج لندن، لندن

دیوارهای این قصر گذر طولانی ای از تاریخ را شاهد بوده اند. تنها چند دقیقه قدم زدن در محوطه و تالارهای آن روحی از تاریخ گذشته این کشور را به شما القاء خواهد کرد. هم اکنون این بنا محلی برای نگهداری جواهرات سلطنتی گذشته و دست نوشته های سپری شده در تاریخ است.
آلکازار، اسپانیا





این قلعه روی تپه ای ساخته شده است که از اطراف به رودخانه های کلامورس و ارسما دید بسیاری زیبایی دارد و منظره زیبا و لذت بخشی را می توان از آن شاهد بود. هم اکنون این مکان، موزه و محل جمع آوری مطالب و سرگذشت ارتش اسپانیا است. باستان شناسان بر این باورند که این قصر در قرن 12 ساخته شده و باتوجه به موقعیت آن به نظر می رسد که با هدف تسلط به محیط اطراف و امکان دفاع از موقعیت خود بنا شده است.





تاریخ : سه شنبه 90/12/9 | 7:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

10 تکنولوژی امروزی که روزی فرزندانمان به آنها خواهند خندید!

 

پسرم، روزی روزگاری ما از تلفن هایی استفاده می کردیم که سیم داشت! این بخشی از خاطرات شماست که برای فرزندانتان تعریف خواهید کرد و آنها با چشمانی گرد شده، ناباورانه به شما خیره خواهند شد و ابزاری عجیب را در ذهن خویش ترسیم خواهند کرد. آری روزی از راه می رسد که فن آوری های امروزی، تنها در بازی ها و شیطنت های کودکانه جای خواهند داشت و آنچه را که ما روزی از آن با نام "امکانات و تجملات" یاد می کردیم آنها به عنوان "ملزومات و بدیهیات" زندگی به شمار خواهند آمد. در ادامه مقاله شما رابا 10 فناوری که در آینده فرزندانتان از شنیدن وجود آنها شگفت زده خواهند شد آشنا می کنیم.

شاید به یاد نداشته باشید که چند سال پیش گوشی موتورولا DynaTAC 8000X، پیشتاز فن آوری و گل سر سبد بازار بود، ابزاری که هم اکنون هیولایی دو سر به حساب می آید. یا مادربزرگ هایمان از تلویزیون هایی حرف می زنند که برای خود دم و دستگاه شاهانه و کمد چوبی زیبایی داشت، تصویری که حتی تصور آن برای من و شما خنده دار است.

حال بیایید پس از این درازگویی نگاهی به 10 فن آوری بیاندازیم که دیر یا زود به ذباله دان ذهن بشری خواهند رفت و عاقبتی نافرجام در انتظار آنهاست.

عینک های سه بعدی<\/h2>

3D-specs-420-100

نیازی نیست که نابغه رایانه ای باشید تا زوال عینک های سه بعدی (3D) را به چشم ببینید! به خصوص وقتی با افراد عینکی مواجه می شوید که بر روی عینک طبی خود یکی از همین عینک های سه بعدی کذایی را قرار داده اند و به نمایشگر زل زده اند، بیشتر به نتیجه تحقیق خود مطمئن می شوید. این نوید را به شما می دهیم که به زودی تلویزیون های هوشمند سه بعدی تازه ای روانه بازار خواهند شد که دیگر نیازی به عینک های عجیب و غریب ندارند. علی رغم تولید نمونه های اولیه، این تکنولوژی هنوز در پوست تخم مرغی خود است و راه طولانی را در پیش دارد تا به یک جوجه تبدیل شود.

سیم و کابل<\/h2>

TEW

بله، تعجب نکنید، همین سیم هایی که همه جا را گرفته و گاه زیر دست و پای مان می رود به زودی زود از بین خواهد رفت! فرقی نمی کند که از شبکه استفاده می کنید یا مشغول شارژ کردن باتری وسیله برقی خود هستید، چند سال آینده این سیم های دست و پا گیر از زندگی الکترونیکی همه ما رخت خواهند بست و فن آوری بی سیم همه جا را فتح خواهند کرد. به زودی شارژ دستگاه های الکترونیکی به صورت بی سیم انجام خواهد شد و استفاده از اینترنت و شبکه نیز نیازی به هیچ کابل و کابل کشی نخواهد داشت.

PC و کامپیوتر رومیزی<\/h2>

PC

دیر یا زود مجبور خواهیم شد از PC های خود دل بکنیم . اشکال و انواع جدیدی از کامپیوتر های رومیزی همچون اولترابوک ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند با به کار گیری سرویس هایی چون Cloud رفته رفته جای رایانه های رومیزی را خواهند گرفت؛ احتمالا فرزندان ما برای بازدید از رایانه های رومیزی به موزه های IT مراجعه خواهند کرد.

دیسک های نوری<\/h2>

blu-ray-disc

بی انصاف نیستیم و یادمان است که روزی همین دیسک های نوری ما را از شر نوارهای غول آسای ویدویی رهایی بخشیدند. اما از آنجایی که دیسک های بلو-ری (Blu-Ray) آخرین حد پیشرفت تکنولوژیکی این دیسک ها به حساب می آیند، به زودی اشتراک گذاری و فروش آنلاین فیلم و آهنگ و سایر اطلاعات، نسل این دیسک های فشرده دوست داشتنی را منقرض خواهد کرد. امروزه با ظهور سرویس هایی چون iTunes (سرویس فروش ارزان قیمت آلبوم های موسیقی اپل) و Netflix (سرویس اجاره و نمایش فیلم و سریال) نمی توان بیش از این اقبالی را برای دیسک های نوری در نظر گرفت. البته فراموش نکنید که برای انقراض دیسک های نوری، وجود یک اینترنت پرسرعت که همواره در دسترس باشد نیز ضروری است!

صفحه کلید<\/h2>

v7keymain2

یاد باد آن روزگاران یاد باد... آری روزگاری بود که تصویر رایانه در اذهان عمومی وجود نمایشگری کوچک و یک صفحه پر از کلید بود، شاید صفحات کلید هم عاقبتی چون دیسکت ها را به چشم ببینند و در آینده نه چندان دور از صحنه روزگار خارج شوند. حقیقت آن است که تبلت و گوشی های امروزی بدون داشتن صفحه کلید مجزا نیز توانسته اند کارایی بسیار خوبی از خود نشان دهند؛ از این گذشته معرفی فن آوری هایی چون Kinect، چشم خوانی (eye tracking) و هر چه پیشرفته تر شدن نرم افزارهای تشخیص صوت و کلام موجبات انقراض امپراطوری صفحه کلید را کلید زده اند!

درایوهای USB<\/h2>

USB Memory

باید با فلش درایوهای رنگ و وارنگ و همه شکلی که میز رایانه، جیب شلوار، داشبورد ماشین، جاسوئیچی و همه قسمت های زندگی ما را اشغال کرده اند، خداحافظی کنید. در واقع؛ با همه گیر و ارزانتر شدن سرویس های Cloud و افزایش روز افزون حضور و سرعت اینترنت (البته اگر از سرعت اینترنت کشور ما فاکتور بگیرید) به زودی دیگر خبری از فلش مموری های چند گیگابایتی نخواهد بود. امروزه وقتی به سادگی می توان با استفاده از سایت های DropBox و BOX، مشکل ذخیره و جابجایی اسناد و مدارک دیجیتال خود را رفع و رجوع کنیم، دیگر چه نیازی به فلش هست!؟

iPod، ابزارهای راهیابی ماهواره ای و دوربین های دیجیتال<\/h2>

iphone-slr-mount-photojojo

همه بگن سیییب... چیک! عکاسی با دوربین های دیجیتالی ذوق و شوق زیادی در انسان ایجاد می کند، بخصوص اگر درگیر عکاسی حرفه ای بوده و یا همیشه مضطرب خراب شدن عکسهای مهمانی و مسافرت خود بوده باشید، اما این هدیه دنیای IT نیز دیرپایی نخواهد ماند. از سوی دیگر باید تا می توانید از پخش کننده موسیقی دیجیتالی خود یا ابزارهای راهیابی ماهواره ای تان نیز استفاده کنید که دلتان به این زودی ها برایشان تنگ نشود. امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای هزینه کردن چندباره و خرید انواع و اقسام ابزارهای الکترونیکی با این اوضاع اقتصادی، یک ابزار همه فن حریف تهیه کنند. شاید همانطور که گوشی موبایل با داشتن امکاناتی همچون ساعت باعث شد تا کار و کاسبی ساعت فروشی ها خراب شود، حال تبلت ها مانند غولی شده اند که قرار است همه چیز را غورت بدهند، خب حق هم دارند. وقتی کاربر می تواند با افزودن یک برنامه کاربردی آن هم به قیمت چند لمس انگشت، دستگاه پخش صوتی و تصویری، دوربین باکیفیت HD و ابزار دقیق راهیابی را در دست داشته باشد، چه نیازی به این همه آفتابه و لگن است!

کتاب خوان دیجیتالی کیندل<\/h2>

Kindle

ابزار کتابخوان دیجیتالی کیندل محصول خرده فروش بزرگ آمازون است. این ابزار محبوب با قد و قواره کوچکش می تواند کتابخانه ای را به همراه بکشد و مطالعه متون در صفحه نمایش خاص آن به مراتب از زل زدن به مانیتور راحت تر و سالم تر است. حال اپل خوشمزه و سایر تولید کنندگان تبلت ها در این فکر هستند تا با ارائه قابلیتی تازه، این گجت دوست داشتنی را هم از دور خارج کنند. مطمئناً در آینده ای نه چندان دور صفحات نمایشی ارائه خواهند شد که مطالعه متون را به راحتی برگه های کاغذ که نه؛ اما راحت تر از صفحات نمایش فعلی خواهند کرد. خودمانیم، هر چه که این فن آوری پیشرفته تر می شود، باز هم دست گرفتن یک کتاب، لمس صفحات آن، بو کردن تازگی و گاه سر و کله زدنش لذتی است که هیچ جایگزینی نخواهد یافت، اگر قبول ندارید خب می توانید امتحانش کنید!

ریموت کنترل های دوست داشتنی<\/h2>

Microsoft-Kinect

به خاطر دارم نخستین بار که تلویزیون رنگی به خانه مان آمد، دعوای هر روزه ی من و برادرم تغییر کانال با ریموت کنترل بود! و چه ذوقی داشتیم که یک سر اتاق بشینیم و کانال دلخواه خود را تنها با فشردن یکی از دکمه های کوچک مشکی عوض کنیم و دیگر مجبور نباشیم مدام در طول و عرض اتاق برویم! حال این فن آوری قدیم الجذاب! قرار است که بند و بساط خود را جمع کند و برود. همانطور که شرکت های سامسونگ و ال جی اعلام کرده اند، قرار است ریموت های لمسی و حرف گوش کنی به خانه مان بیاید که یک تنه کار همه ابزارهای الکترونیک خانگی را انجام دهند. البته امیدواریم با تعیین استانداردی واحد، همه تولید کنندگان وسایل صوتی و تصویری ترتیبی دهند که این همه ریموت کنترل از کنار مبل راحتی من و شما جمع شوند و حداقل یکی از آنها جور بقیه را بکشد.

تلفن های ثابت<\/h2>

bt-equinox

شاید این مورد آخر را باید اول می نوشتیم، اما راستش دلمان نیامد! تلفن های ثابتی که عمو گراهام بل با آن همه مشقت، اختراع و به خانه انسان ها روانه ساخت و خبرهای خوب و بد زیادی را برایمان منتقل کردند کم کم باید رخت برببندد و برود و فرزندش یعنی گوشی تلفن همراه جای آن را تمام و کمال خواهد گرفت. البته ما شک داریم که بتوان از تلفن های ثابت خداحافظی کرد. چراکه اگر دنیای IT هم از این تلفن ها خداحافظی کند، خانم های محترم هیچ وقت این دوست قدیمی را لحظه ای تنها نخواهند گذاشت!

 

شما با کدامیک از ای

10 تکنولوژی امروزی که روزی فرزندانمان به آنها خواهند خندید!

 

پسرم، روزی روزگاری ما از تلفن هایی استفاده می کردیم که سیم داشت! این بخشی از خاطرات شماست که برای فرزندانتان تعریف خواهید کرد و آنها با چشمانی گرد شده، ناباورانه به شما خیره خواهند شد و ابزاری عجیب را در ذهن خویش ترسیم خواهند کرد. آری روزی از راه می رسد که فن آوری های امروزی، تنها در بازی ها و شیطنت های کودکانه جای خواهند داشت و آنچه را که ما روزی از آن با نام "امکانات و تجملات" یاد می کردیم آنها به عنوان "ملزومات و بدیهیات" زندگی به شمار خواهند آمد. در ادامه مقاله شما رابا 10 فناوری که در آینده فرزندانتان از شنیدن وجود آنها شگفت زده خواهند شد آشنا می کنیم.

شاید به یاد نداشته باشید که چند سال پیش گوشی موتورولا DynaTAC 8000X، پیشتاز فن آوری و گل سر سبد بازار بود، ابزاری که هم اکنون هیولایی دو سر به حساب می آید. یا مادربزرگ هایمان از تلویزیون هایی حرف می زنند که برای خود دم و دستگاه شاهانه و کمد چوبی زیبایی داشت، تصویری که حتی تصور آن برای من و شما خنده دار است.

حال بیایید پس از این درازگویی نگاهی به 10 فن آوری بیاندازیم که دیر یا زود به ذباله دان ذهن بشری خواهند رفت و عاقبتی نافرجام در انتظار آنهاست.

عینک های سه بعدی<\/h2>

3D-specs-420-100

نیازی نیست که نابغه رایانه ای باشید تا زوال عینک های سه بعدی (3D) را به چشم ببینید! به خصوص وقتی با افراد عینکی مواجه می شوید که بر روی عینک طبی خود یکی از همین عینک های سه بعدی کذایی را قرار داده اند و به نمایشگر زل زده اند، بیشتر به نتیجه تحقیق خود مطمئن می شوید. این نوید را به شما می دهیم که به زودی تلویزیون های هوشمند سه بعدی تازه ای روانه بازار خواهند شد که دیگر نیازی به عینک های عجیب و غریب ندارند. علی رغم تولید نمونه های اولیه، این تکنولوژی هنوز در پوست تخم مرغی خود است و راه طولانی را در پیش دارد تا به یک جوجه تبدیل شود.

سیم و کابل<\/h2>

TEW

بله، تعجب نکنید، همین سیم هایی که همه جا را گرفته و گاه زیر دست و پای مان می رود به زودی زود از بین خواهد رفت! فرقی نمی کند که از شبکه استفاده می کنید یا مشغول شارژ کردن باتری وسیله برقی خود هستید، چند سال آینده این سیم های دست و پا گیر از زندگی الکترونیکی همه ما رخت خواهند بست و فن آوری بی سیم همه جا را فتح خواهند کرد. به زودی شارژ دستگاه های الکترونیکی به صورت بی سیم انجام خواهد شد و استفاده از اینترنت و شبکه نیز نیازی به هیچ کابل و کابل کشی نخواهد داشت.

PC و کامپیوتر رومیزی<\/h2>

PC

دیر یا زود مجبور خواهیم شد از PC های خود دل بکنیم . اشکال و انواع جدیدی از کامپیوتر های رومیزی همچون اولترابوک ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند با به کار گیری سرویس هایی چون Cloud رفته رفته جای رایانه های رومیزی را خواهند گرفت؛ احتمالا فرزندان ما برای بازدید از رایانه های رومیزی به موزه های IT مراجعه خواهند کرد.

دیسک های نوری<\/h2>

blu-ray-disc

بی انصاف نیستیم و یادمان است که روزی همین دیسک های نوری ما را از شر نوارهای غول آسای ویدویی رهایی بخشیدند. اما از آنجایی که دیسک های بلو-ری (Blu-Ray) آخرین حد پیشرفت تکنولوژیکی این دیسک ها به حساب می آیند، به زودی اشتراک گذاری و فروش آنلاین فیلم و آهنگ و سایر اطلاعات، نسل این دیسک های فشرده دوست داشتنی را منقرض خواهد کرد. امروزه با ظهور سرویس هایی چون iTunes (سرویس فروش ارزان قیمت آلبوم های موسیقی اپل) و Netflix (سرویس اجاره و نمایش فیلم و سریال) نمی توان بیش از این اقبالی را برای دیسک های نوری در نظر گرفت. البته فراموش نکنید که برای انقراض دیسک های نوری، وجود یک اینترنت پرسرعت که همواره در دسترس باشد نیز ضروری است!

صفحه کلید<\/h2>

v7keymain2

یاد باد آن روزگاران یاد باد... آری روزگاری بود که تصویر رایانه در اذهان عمومی وجود نمایشگری کوچک و یک صفحه پر از کلید بود، شاید صفحات کلید هم عاقبتی چون دیسکت ها را به چشم ببینند و در آینده نه چندان دور از صحنه روزگار خارج شوند. حقیقت آن است که تبلت و گوشی های امروزی بدون داشتن صفحه کلید مجزا نیز توانسته اند کارایی بسیار خوبی از خود نشان دهند؛ از این گذشته معرفی فن آوری هایی چون Kinect، چشم خوانی (eye tracking) و هر چه پیشرفته تر شدن نرم افزارهای تشخیص صوت و کلام موجبات انقراض امپراطوری صفحه کلید را کلید زده اند!

درایوهای USB<\/h2>

USB Memory

باید با فلش درایوهای رنگ و وارنگ و همه شکلی که میز رایانه، جیب شلوار، داشبورد ماشین، جاسوئیچی و همه قسمت های زندگی ما را اشغال کرده اند، خداحافظی کنید. در واقع؛ با همه گیر و ارزانتر شدن سرویس های Cloud و افزایش روز افزون حضور و سرعت اینترنت (البته اگر از سرعت اینترنت کشور ما فاکتور بگیرید) به زودی دیگر خبری از فلش مموری های چند گیگابایتی نخواهد بود. امروزه وقتی به سادگی می توان با استفاده از سایت های DropBox و BOX، مشکل ذخیره و جابجایی اسناد و مدارک دیجیتال خود را رفع و رجوع کنیم، دیگر چه نیازی به فلش هست!؟

iPod، ابزارهای راهیابی ماهواره ای و دوربین های دیجیتال<\/h2>

iphone-slr-mount-photojojo

همه بگن سیییب... چیک! عکاسی با دوربین های دیجیتالی ذوق و شوق زیادی در انسان ایجاد می کند، بخصوص اگر درگیر عکاسی حرفه ای بوده و یا همیشه مضطرب خراب شدن عکسهای مهمانی و مسافرت خود بوده باشید، اما این هدیه دنیای IT نیز دیرپایی نخواهد ماند. از سوی دیگر باید تا می توانید از پخش کننده موسیقی دیجیتالی خود یا ابزارهای راهیابی ماهواره ای تان نیز استفاده کنید که دلتان به این زودی ها برایشان تنگ نشود. امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای هزینه کردن چندباره و خرید انواع و اقسام ابزارهای الکترونیکی با این اوضاع اقتصادی، یک ابزار همه فن حریف تهیه کنند. شاید همانطور که گوشی موبایل با داشتن امکاناتی همچون ساعت باعث شد تا کار و کاسبی ساعت فروشی ها خراب شود، حال تبلت ها مانند غولی شده اند که قرار است همه چیز را غورت بدهند، خب حق هم دارند. وقتی کاربر می تواند با افزودن یک برنامه کاربردی آن هم به قیمت چند لمس انگشت، دستگاه پخش صوتی و تصویری، دوربین باکیفیت HD و ابزار دقیق راهیابی را در دست داشته باشد، چه نیازی به این همه آفتابه و لگن است!

کتاب خوان دیجیتالی کیندل<\/h2>

Kindle

ابزار کتابخوان دیجیتالی کیندل محصول خرده فروش بزرگ آمازون است. این ابزار محبوب با قد و قواره کوچکش می تواند کتابخانه ای را به همراه بکشد و مطالعه متون در صفحه نمایش خاص آن به مراتب از زل زدن به مانیتور راحت تر و سالم تر است. حال اپل خوشمزه و سایر تولید کنندگان تبلت ها در این فکر هستند تا با ارائه قابلیتی تازه، این گجت دوست داشتنی را هم از دور خارج کنند. مطمئناً در آینده ای نه چندان دور صفحات نمایشی ارائه خواهند شد که مطالعه متون را به راحتی برگه های کاغذ که نه؛ اما راحت تر از صفحات نمایش فعلی خواهند کرد. خودمانیم، هر چه که این فن آوری پیشرفته تر می شود، باز هم دست گرفتن یک کتاب، لمس صفحات آن، بو کردن تازگی و گاه سر و کله زدنش لذتی است که هیچ جایگزینی نخواهد یافت، اگر قبول ندارید خب می توانید امتحانش کنید!

ریموت کنترل های دوست داشتنی<\/h2>

Microsoft-Kinect

به خاطر دارم نخستین بار که تلویزیون رنگی به خانه مان آمد، دعوای هر روزه ی من و برادرم تغییر کانال با ریموت کنترل بود! و چه ذوقی داشتیم که یک سر اتاق بشینیم و کانال دلخواه خود را تنها با فشردن یکی از دکمه های کوچک مشکی عوض کنیم و دیگر مجبور نباشیم مدام در طول و عرض اتاق برویم! حال این فن آوری قدیم الجذاب! قرار است که بند و بساط خود را جمع کند و برود. همانطور که شرکت های سامسونگ و ال جی اعلام کرده اند، قرار است ریموت های لمسی و حرف گوش کنی به خانه مان بیاید که یک تنه کار همه ابزارهای الکترونیک خانگی را انجام دهند. البته امیدواریم با تعیین استانداردی واحد، همه تولید کنندگان وسایل صوتی و تصویری ترتیبی دهند که این همه ریموت کنترل از کنار مبل راحتی من و شما جمع شوند و حداقل یکی از آنها جور بقیه را بکشد.

تلفن های ثابت<\/h2>

bt-equinox

شاید این مورد آخر را باید اول می نوشتیم، اما راستش دلمان نیامد! تلفن های ثابتی که عمو گراهام بل با آن همه مشقت، اختراع و به خانه انسان ها روانه ساخت و خبرهای خوب و بد زیادی را برایمان منتقل کردند کم کم باید رخت برببندد و برود و فرزندش یعنی گوشی تلفن همراه جای آن را تمام و کمال خواهد گرفت. البته ما شک داریم که بتوان از تلفن های ثابت خداحافظی کرد. چراکه اگر دنیای IT هم از این تلفن ها خداحافظی کند، خانم های محترم هیچ وقت این دوست قدیمی را لحظه ای تنها نخواهند گذاشت!

 

شما با کدامیک از این موارد موافقید و به نظر شما کدامیک در زندگی ما اتفاق خواهند افتاد؟

 

منبع: زومیت

ن موارد موافقید و به نظر شما کدامیک در زندگی ما اتفاق خواهند افتاد؟

 

منبع: زومیت






تاریخ : سه شنبه 90/12/9 | 7:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

عکس های دیدنی و ناز یک دختر امریکایی شبیه باربی

Kotakoti دختر 16 ساله آمریکایی با چهره زیبا و جذاب و اندام ظریف و باریک شباهت زیادی به عروسک باربی دارد و می توان گفت این دختر نسخه زنده عروسک باربی می باشد.







تاریخ : یکشنبه 90/12/7 | 8:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
ساخت مجسمه های رنگی با مداد رنگی











تاریخ : یکشنبه 90/12/7 | 8:45 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()






































تاریخ : یکشنبه 90/12/7 | 8:45 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
خواستگاری در لباسی از جنس گل رز طبیعی


تقدیم یک دسته گل در روز عشق برای بسیاری از خانم ها خیلی با ارزش است. خصوصا اینکه قدری متفاوت و هیجان انگیز هم باشد. از جمله ابتکار یک مرد چینی که در یک حرکت فوق العاده رومانتیک، دوست دخترش را در روز ولنتاین بوسیله لباسی که با 9999 گل رز قرمز واقعی تزیین شده بود سورپرایز کرد و هنگامی که این لباس بر تنش بود به او پیشنهاد ازدواج داد. به اعتقاد چینی ها عدد 9999 خوش یمن است و می تواند موفقیت را به ارمغان بیاورد.












لباس عروسی تهیه شده از 3 هزار پر طاووس


در چین یک لباس شب عروس با استفاده از 3 هزار پر طاووس تهیه شد. طبق گفته مالک این لباس که دارنده مرکزی برای نگهداری طاووس است، این پرها در طول مدت یکماه از 200 طاووس تحت مراقبت این مرکز جمع آوری شده است. این لباس عروس با رنگ های غنی، گرم و ظرافت خاص خودش بسیار درام و زیباست که به شگفتی خلقت پرنده ای منحصربفرد به نام طاووس تاکید دارد.










لباس سه کیلومتری بر تن عروس ایتالیایی


عروس ایتالیایی با به تن کردن لباس عروس سه کیلومتری رکورد گینس را شکست. مراسم عروسی در دهکده کاسال دی پرینسس در حالی که مردم دنباله لباس 1.86 مایلی عروس را گرفته بودند برگزار شد. هزاران تن از مردم و دانش آموزان مشتاق دنباله لباس را در حالی که عروس (النا د آنجلیس) و داماد در اتومبیل بودند؛ گرفته بوده و حمل می کردند. جیانی مولارو طراح لباس کرم رنگ می گوید از 6 هزار متر دوک ابریشم برای ساخت توری دنباله لباس استفاده شده است.






گرانترین لباس هندی با قیمت 100 هزار دلار


گرانترین لباس هندی در جهان که در کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده یک ساری ابریشمی با قیمتی معادل 40 لک روپیه برابر با 100 هزار دلار آمریکا است. سنگها و جواهراتی که در این لباس به کار رفته تماما از الماس، طلا، پلاتین، نقره، زمرد سبز، یاقوت سرخ، یاقوت زرد، چشم گربه!، یاقوت کبود، مروارید و مرجان است.






نمونه هایی دیگر از لباس های متفاوت

لباسی گرانقیمت متشکل از اسکناس و سکه هایی به ارزش 50 میلیون پوند






لباسی که با 1400 دستکش آشپزخانه به اتمام رسیده




لباس هایی زیبا و خوشمزه از جنس شکلات !












لباس شب عروسی تزئین شده با خزهای رنگی




لباس عروسی الهام گرفته از لباس های نظامی




لباس عروس با یک جفت دستکش بوکس !




لباس عروسی که شما را به یاد پرچم آمریکا می اندازد




و اینهم گوگــل که بر ساری های هندی نقش بسته است






لباسی با استایل استتار جنگلی !!!




این هم طرحی که به چینی ها یادآوری می کند که امسال سال اژدهاست






تاریخ : یکشنبه 90/12/7 | 8:45 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

تست هوش اول

در این تست هوش، تصویر 9 انسان مخفی شدن.

با پیدا کردن 6 تصویر در این تست هوش،میتونی از داشتن یه هوش معمولی خیالتون راحت بشه.

اگه تصویر هفتمی رو پیدا کردی متوجه میشی هوشت از حد معمول بالاتره و اگه در این تست هوش تصویر هشتمی رو پیدا کردی خیالت از داشتن یه هوش تقریبا خوب تخت تخت بشه و اگه نهمی رو پیدا کردی باید بهت تبریک بگیم چون تو از دسته افراد خیلی باهوش به حساب میایی.

 تست هوش دوم

تست هوش تصویری(درخت)

اگر بین 0 تا 5 تصویر صورت پیدا کردید – سبک مغز

اگر 6 یا 7 تصویر صورت پیدا کردید – کند ذهن

اگر 8 یا 9 تصویر صورت پیدا کردید – معمولی

اگر 10 یا 11 تصویر صورت پیدا کردید – خیلی خوب

اگر 12 یا 13 تصویر صورت پیدا کردید – نابغه

 تست هوش سوم:

دقت کنید, تو این تصویر چندتا حیوون هست ؟ اگر بتوانید 25 حیوان را پیدا کنید نشان از هوش سرشار شماست. فراموش نکنید شما تنها 1 دقیقه فرصت دارید تا هر 25 حیوان را نام ببرید.

 






تاریخ : یکشنبه 90/12/7 | 8:45 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
<   <<   6   7   8      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ