سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

 

ب سایت معتبر فون‌آرنا فهرست تلفن‌های همراه ضعیف سال 2014 را که نباید دنبال خرید آن‌ها رفت منتشر کرد.

 این فهرست شامل گوشی‌های تلفن‌همراه زیر است :

 1- HTC Desire 310

 تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

علت انتخاب : قیمت بالا نسبت به امکاناتی که دارد

 2- Nokia X (اولین گوشی اندرویدی نوکیا)

 تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

علت انتخاب : سخت افزار بسیار ضعیف

 3- Alcatel OneTouch

 تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

علت انتخاب : قیمت بالا نسبت به امکاناتی که دارد

 4- Sony Xperia M2

تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

 علت انتخاب : قیمت بالا نسبت به امکاناتی که دارد

 5- Samsung Galaxy Grand Neo

 تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

علت انتخاب : سخت افزارهای ضعیف / نمایشگر بی کیفیت / قیمت بالا

 6- Sony Xperia E1

تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

علت انتخاب : بدنه ضعیف / سخت افزار های ضعیف 


 7- Samsung Galaxy Ace Style

 تلفن‌ های همراهی که نباید بخرید

علت انتخاب : سخت افزارهای ضعیف / نمایشگر بی کیفیت / طراحی تکراری و نامناسب

 






تاریخ : چهارشنبه 93/4/25 | 11:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

چشم انداز هایی زیبا و دیدنی از کالیفرنیا






تاریخ : سه شنبه 93/4/24 | 1:43 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

از طبیعت می توان درس های بسیاری گرفت.

تا به حال نگاهـــــی به یک درخت ســــــیب انداخته اید؟

شاید با یک حساب سر انگشتی از ظاهر درخت به این نتیجه برسید که پانصد سیب روی درخت قرار دارد که هر کدام حاوی دست کم ده دانه اند.

چند ثانیه تمرکز کنید و یک ضرب ساده انجام دهید، به این نتیجه می رسید که در درون میوه های یک درخت سیب دانه های زیادی وجود دارد.

حال ممکن است این سوال در ذهن شما خطور کند که « چرا این همه دانه لازم است تا فقط چند درخت دیگر اضافه شود؟ »

در این زمان طبیعت به ما نکته ای می آموزد:

« اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند. پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفتر، بهتر است بیش از یکبار تلاش کنید.»

از این مطلب می توان این نتایج را بدست آورد:

- باید در بیست مصاحبه شرکت کنید تا یک شغل بدست آوری.

- باید با چهل نفر مصاحبه کنید تا یک فرد مناسب استخدام را برای کارتان استخدام کنید.

- باید با پنجاه نفر صحبت کنید تا یک ماشین، خانه، جاروبرقی، بیمه و یا حتی ایده ات را بفروش برسانی.

- باید با صد نفر آشنا شوید تا یک رفیق شفیق پیدا کنید.

وقتی که « قانون دانه » را درک کنیم دیگر ناامید نمی شویم و به راحتی احساس شکست نمی کنیم.

قوانین طبیعت را باید درک کرد و از آنها درس گرفت.

در کلام آخر: افراد موفق هر چه بیشتر شکست می خورند، دانه های بیشتری می کارند...






تاریخ : شنبه 93/4/21 | 10:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

همه ما خیلی وقت ها لیستی از کارهایی که باید انجام بدهیم آماده می کنیم. اما در مورد کارهایی که باید از آنها دست بکشیم چطور؟

افراد موفق کارهایی که در زیر عنوان می کنیم را انجام نمی دهند اما این احتمال وجود دارد که شما هنوز انجامشان می دهید. همین امروز تصمیم بگیرید و این کارها را به لیست کارهای کنار گذاشتنی اضافه کنید.

1- بهانه آوردن:

افراد موفق دیگران را مقصر نمی کنند و بهانه نمی آورند و از بدشانسی شان شکایت نمی کنند. آنها مسئولیت کامل زندگی خود را بر عهده می گیرند. آنها می دانند که موفقیت و شکست در دستان خود آنهاست. پس سعی نکنید خود را قربانی جلوه دهید یا بهانه بیاورید.

2- بی مقصد پیش رفتن:

افراد موفق برنامه دارند. زندگی آنها جهت و مقصد دارد. هیچوقت بی اراده کاری نمی کنند و بی مقصد پیش نمی روند به امید اینکه بهترین ها برایشان اتفاق بیفتد. آنها برای خود هدف تعیین می کنند و بعد برای رسیدن به آن برنامه ریزی می کنند. اگر شما از آن دسته آدمهای هر چه پیش آید خوش آید هستید، از این رویکرد دست بکشید و شروع به برنامه ریزی کنید.

3- تمام روز نشستن پای کامپیوتر " بدتر از آن تلویزیون":

درست است که کارهایی مهم زیادی را می توانید پشت کامپیوتر انجام دهید اما نباید همه روزتان را به آن بگذارید. بیرون رفته و با آدمها ملاقات کنید.

4- به تأخیر انداختن کارها:

تعویق در کارها دشمن موفقیت است. روی هدفتان تصمیم بگیرید، کارهایی که باید انجام دهید را لیست کرده ، اولویت بندی نموده و آغاز به کار کنید.

5- فقط انجام کارهای ساده:

برای چه کارهایی بیشتر وقت می گذارید؟ کارهای مهم، فوری یا کارهای ساده روزانه؟ اگر بیشتر وقت خود را به کارهای جزئی و کم اهمیت می گذارنید، باید روند خود را تغییر دهید. باید اول روی کارهای مهمتر تمرکز کنید، کارهایی که شما را به سمت هدفتان پیش می برند. تا جاییکه می توانید کارها و فعالیت های بی ارزش را نادیده بگیرید.

6- نشستن در جلسات بیهوده:

آیا در محل کار وقتتان را در جلسات بی ارزش تلف می کنید؟ خیلی از کارمندان شرکت ها این وضعیت را دارند. هر جلسه ای باید یک هدف، دستور کار و یک مدیر ماهر داشته باشد که کمک کند جلسه از هدف اصلی خود دور نشده و روی همان متمرکز بماند. در جلسات بیهوده و ضعیف شرکت نکنید- فقط خلاصه آن را از دیگران بگیرید.

7- محدود کردن جاه طلبی هایتان:

افراد موفق باور شگرفی به خود دارند و جاه طلب هستند و استانداردهای بالایی برای خود رد نظر می گیرند. آیا شما خودتان را پایین می کشید؟ اعتماد به نفستان را از دست داده اید؟ از اول شروع کنید. برای خودتان اهداف بلند پروازانه تعیین کنید. مهارت ها ، استعدادها و دستاوردهایتان را به خود یادآور شوید و هر روز به خودتان انگیزه بدهید.

اگر بتوانید از فعالیت های بی ارزش و منفی که انجام می دهید دست بکشید، خود را به موفقیت نزدیک تر خواهید کرد. از انجام کارهایی که می دانید فقط وقتتان را تلف می کند خودداری کنید و شروع به ساخت موفقیتتان کنید.






تاریخ : شنبه 93/4/21 | 10:21 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

کار بزرگ ما این نیست که ببینیم از دور چه کور سویی دیده می شود، کار بزرگ این است که آنچه را در نزدیک خود در اختیار داریم مورد استفاده قرار دهیم.

انواع بادهای مخالف:

بادهای مخالف در تجارت و در زندگی شخصی از منابع متعددی ناشی می شوند. منبع اصلی باد مخالف سایر مردم هستند. آن ها شما را ناامید می کنند. فریبمان می دهند، به شما خیانت می کنند، در حد انتظارات و توقع شما حاضر نمی شوند. خود را بی صلاحیت و بی تفاوت نشان می دهند. اگر انتظار داشته باشید همه ی اشخاصی که با آنها روبه رو می شوید، باهوش، با صلاحیت و صادق باشند، با چالش های قابل ملاحظه ای روبه رو می گردید. مشتریان شما منبع مهم باد مخالف هستند.

وقتی فعالیت جدیدی را شروع می کنید، متوجه می شوید که وادار کردن مشتریان به خرید در بار نخست چقدر دشوار است. می بینید که چقدر دشوار است که مشتریان خود را راضی کنید که به جای خرید از عرضه کنندگان قبلی از شما خرید کنند. اغلب مشتریان حوزه های امن قبلی خود را جست و جو می کنند. آن ها به تبعیت از قانون بی حالی ترجیح می دهند از همان عرضه کننده ی قبلی خرید کنند و این در حالی است که ممکن است کالای شما برتر و بهتر باشد.

مشتریانتان شما را ناامید می کنند، به این شکل که کمتر از حدی که از آن ها انتظار دارید از شما خرید می کنند، کندتر از زمانی که می خواهید پولش را می پردازید و بیش از حدی که انتظار دارید شکایت می کنند. ممکن است به این نتیجه برسید قیمتی که بر کالای خود گذاشته اید نمی توانید در بازار با قیمت های موجود رقابت کند. این مشکلات و این چالش ها طبیعی هستند. وظیفه ی شما این است که به شکلی واقع بینانه با آن ها برخورد کنید.

به خاطر داشته باشید که حق همیشه با مشتری است. مهم نیست شما چه تولید می کنید. مهم این است که مشتریان چه کالایی می خرند. مهم نیست به آنها چه پیشنهادی می دهید، مهم این است که آن ها از کالای شما لذت می برند؟ با واقعیت ها روبه رو شوید و کالاها و خدمات خود را اصلاح کنید تا مشتریان خریدار آن باشند، کالایتان را دوباره بخرند و درباره اش با دوستان و آشنایانشان حرف بزنند.

در برابر جذبه حیطه امن و راحت مقاومت کنید:

به خاطر ترس از شکست، اکثریت مردم در برابر تغییر مقاومت می کنند و این در حالی است که تغییر به سود آنها کار می کند. به سبب قانون سکون، جسم در حال حرکت آنقدر به حرکت خود ادامه می دهد تا عاملی او را از حرکت باز دارد. اشخاص کار واحدی را سال ها ادامه می دهند برای اینکه از حوزه ی امن و ایمن خود فاصله نگیرند.

هارولد چنین می گوید:بزرگـــــــــــترین مسئله، اعتیاد یا اعتیاد به کار نیست، بزرگتـــــــرین مسئله نفس پرستی است.

اغلب افراد از اینکه کارشان اشتباه باشد متنفرند. با آنکه کاملا مشخص است آنها اشتباه می کنند، حاضر نیستند این را تصدیق کنند. این اشخاص به خاطر نفس خود حاضر نیستند که به اشتباهات خود اعتراف کنند و اغلب تقصیر را به گردن دیگران می اندازند و حاضر نیستند مسیر حرکت خود را اصلاح نمایند.

پردرآمدترین فراست ها:

به گفته ی هووارد گاردنر در دانشگاه هاروارد پردرآمدترین هوش ها و فراست ها، هوش اجتماعی است. همه چیز بستگی به این دارد که چگونه با دیگران مذاکره می کنید، با آنها ارتباط برقرار می سازید، آنها را متقاعد می کنید و نظرات و کالاها و خدمات خود را به دیگران می قبولانید و می فروشید.

برای اینکه در زندگی کار ارزشمندی انجام دهید، باید از کمک و همکاری بسیاری از مردم برخوردار شوید. مهارت های بیان شخص شما در گرفتن کمک و حمایت از دیگران، از هر عاملی قدرتمندتر هستند و ممکن است هنوز به اندازه ی کافی رشد نکرده باشند.

پدال گاز را فشار دهید:

افزودن بر دانش و مهارت ها، مانند استفاده از سوخت با اکتان زیاد در اتومیبل، در راه رسیدن به مقصدمان می باشد. آموختن مهارت های جدید که می تواند توانمندی های شما را تغییر دهد شبیه فشردن پا بر پدال گاز توانمندی های بالقوه شماست. به زبان ساده برای کسب درآمد بیشتر ابتدا باید بیشتر بیاموزید. همانطور که پت رایلی مربی بستکتبال می گوید: اگر بهتر نشوید، بدتر خواهید شد.

متاسفانه توانایی درآمدی اکثریت مردم یا ثابت است و یا حتی بدتر از آن، کیفیت نزولی دارد. توانایی کسب درآمد اضافه ی اکثریت از سطح تورم که 3 درصد است، بهتر نمی شود و به همین دلیل اکثریت مردم در شرایط شغلی مناسبی به سر نمی برند.

20 درصد اشخاص بالای جامعه ما پیوسته بر توانایی های کسب درآمد خود می افزایند. آنها بهترین کتاب ها را می خوانند، به بهترین نوارهای آموزشی گوش میدهند، فیلم های آموزشی تماشا می کنند و در کلاس ها و سمینارهای مختلف حضور به هم می رسانند. آنها یادگیری را به گونه ای دنبال می کنند که گویی آینده شان بستگی به آن دارد و همین طور هم هست.

مارک تواین می گوید: شجاعت، مقاومت در برابر هراس است. نه اینکه هراس در کار نیست، بلکه بر این هراس مسلط شوید.

کارایی و اثربخشی:

هدف شما باید این باشد که خود را ارزشمند کنید و بعد تبدیل به کسی شوید که کاملا ضروری و مورد نیاز است. راه انجام دادن این کار این است که کمی زودتر شروع کنید، کمی زیادتر تلاش کنید و کمی بیشتر در دفتر کارتان باقی بمانید. وقتی نتایج بیشتر و بهتری گرفتید، تبدیل به لازم و ضروری می شوید. وقتی شهرتی کسب کنید که برای موسسه ی خود همکاری ارزشمند هستید، خیلی ها نظرشان به شما جلب می شود. اینگونه حقوق بیشتری دریافت می کنید و سریع تر مدارج ترقی را می پیمایید، خواه برای خود کار کنید، خواه برای دیگران.

همه از پایین شروع می کنند:

فقط فکر کنید. هر کسی که امروز در راس حوزه ی فعالیت شما قرار گرفته، زمانی اصلا خبر نداشت که چنین کاری وجود دارد. اما امروز آنها در راس قرار گرفته اند و بیش از همه درآمد دارند. در این میان خبر خوش این است که کاری را که هزاران نفر انجام داده اند شما هم می توانید انجام بدهید.

کسی بهتر از شما نیست. کسی باهوش تر و با فراست تر از شما نیست. شما به قدری استعداد و توانمندی دارید که اگر یک صد بار هم متولد شوید، نمی توانید از همه ی آنها استفاده کنید. براساس قانون علت و معلول، اگر آنچه موفق ها می دانند و انجام می دهند، بیاموزید و انجام دهید، سرانجام بر آن مهارت مسلط می شوید و می توانید شما هم مانند آنها در ردیف موفق ها قرار بگیرید.






تاریخ : شنبه 93/4/21 | 10:20 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

حاضر جوابی...

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید


می گویند: "مریلین مونرو " یک وقتی نامه ای به " البرت اینشتین " نوشت
که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه هایمان به زیبایی من و
هوش و نبوغ تو... چه محشری می شوند! آقای "اینشتین"در جواب نوشت:ممنون
از این همه لطف و دست و دلبازی خانوم. واقعا هم که چه غوغایی می شود!
ولی این یک روی سکه است، فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی
بزرگی بر پا می شود !

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید


روزی در یک میهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار لاغر بود رفت
وگفت:آقای شاو ! وقتی من شما را می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی افتاده
است برنارد شاو هم سریع جواب میدهد : بله ! من هم هر وقت شما را می بینم
فکر می کنم عامل این قحطی شما هستید!

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

روزی نویسنده جوانی از جرج برنارد شاو پرسید:«شما برای چی می نویسید
استاد؟» برنارد شاو جواب داد:«برای یک لقمه نان»نویسنده جوان برآشفت
که:«متاسفم!برخلاف شما من برای فرهنگ مینویسم!»وبرنارد شاو گفت:«عیبی
نداره پسرم هر کدام از ما برای چیزی مینویسیم که نداریم!»

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

یه روز چرچیل در مجلس عوام سخنرانی داشت.یه تاکسی می گیره،وقتی به محل می
رسن،به راننده میگه اینجا منتظر باش تا من برگردم.راننده میگه نمیشه ،چون
میخوام برم خونه و سخنرانی چرچیل را گوش کنم.چرچیل از این حرف خوشش میاد
وبه راننده 10 دلارمیده .راننده میگه: گور بابای چرچیل ،هر وقت خواستی
برگرد!

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

نانسی آستور- (اولین زنی که در تاریخ انگلستان به مجلس عوام بریتانیای
کبیر راه یافته و این موفقیت را در پی پاسخگویی و جسارتهایش بدست آورده
بود) - روزی از فرط عصبانیت به وینستون چرچیل (نخست وزیر پرآوازه وقت
انگلستان) رو کرد و گفت :من اگر همسر شما بودم توی قهوتان زهر می کردم .

چرچیل ( با خونسردی تمام ونگاهی تحقیرآمیز) : من هم اگر شوهر شما بودم می خوردمش.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

میگن یه روز چرچیل داشته از یه کوچه باریکی که فقط امکان عبور یه نفر رو
داشته… رد می شده… که از روبرو یکی از رقبای سیاسی زخم خورده اش می رسه…
بعد از اینکه کمی تو چشم هم نگاه می کنن… رقیبه می گه من هیچوقت خودم رو
کج نمی کنم تا یه آدم احمق از کنار من عبور کنه… چرچیل در حالیکه خودش رو
کج می کرده… می گه ولی من این کار رو می کنم






تاریخ : دوشنبه 93/4/9 | 11:47 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

ترفند زیبایی پوست و مو با روغن نارگیل

دکتر فاطمه عبدوستی نوشت: روغن های طبیعی همواره اثرات شگفت انگیزی دارند ودر بلندمدت خیلی بهتر از انواع کرم ها و لوسیون های شیمیایی عمل می کنند. به همین خاطر است که کارشناسان پوست و زیبایی این روغن ها را امروز جزء لاینفک بهداشت و زیبایی پوست ومو می دانند ومعتقدند همه باید لااقل یکی از آنها را در خانه داشته باشند. حتی شرکت های سازنده لوازم آرایشی هم به این روغن ها توجه خاصی نشان می دهند واز فواید آن ها برای تهیه لوازم خود بهره می برند.
در این میان روغن نارگیل از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است. روغن نارگیل ضد باکتری و ضد قارچ است یک مرطوب کننده عالی به شما می رود .این روغن بهتر از بقیه روغن های گیاهی در مو نفوذ می کند و البته عطر خیلی خوبی دارد.
 در اینجا قصد داریم موارد متعدد وبی شمار مهارت های زیبا کننده روغن نارگیل را به شما نشان دهیم. این ترفند ها در خانه بر روی پوست ، مو و بدن قابل استفاده است. تنها ماده مورد نیاز شما یک شیشه روغن نارگیل اصل وخالص است .
 
**مو
1. یک حالت دهنده عالی : هر وقت موهای تان به جای ابریشم شبیه به جارو شد فقط کافیست دوتا قاشق غذا خوری روغن نارگیل به همه موهای تان بزنید و بگذارید شب بماند. اگر شب برای تان سخت است ، روز این کار را انجام دهید و دو، سه ساعت صبر کنید ، بعد از شامپو زدن به موها، متوجه درخشش و لطافت موهای تان خواهید شد. چون نارگیل ، پروتئین مو را به حد تعادل می رساند و به آن رطوبت کافی را می دهد .
 2. حالت دهنده موهای خیلی خشک : اگرموهای تان ار این هم خشک تر است، گوشت یک میوه آووکادو را در یک کاسه بریزید ، چهار قاشق غذا خوری روغن نارگیل به آن اضافه کنید. با چنگال آن را بزنید تا کرم مانند شود. این ماسک را به موهای نمدار بزنید و ماساژ دهید. بعد از 20 دقیقه آن را آب کشیده و خوب شامپو بزنید.
 3. تقویت موها : روغن نارگیل بسیار غنی از مواد مغذی است و به تنهایی می تواند تقویت کننده خوبی برای موهای تان باشد. سه قاشق غذا خوری روغن نارگیل را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت ملایم گرم کنید. آن را از روی حرارت بر دارید وقتی کمی خنک شد، یک عدد تخم مرغ خام به آن بیافزایید و خوب هم بزنید. این ماسک را به مو های تان بزنید و با پلاستیک آن را بپوشایند تا یک ساعت بماند. سپس موها را خوب بشویید . این ماسک ساده برای موخوره بسیار خوب است و از شکنندگی مو جلو گیری می کند.
 4. موهای وزخورده : یک قطره روغن نارگیل را کف دست تان بریزید . حالا دست ها را به هم بمالید. اگر موهای تان حالت دار و فرخورده است انگلشتان را درون موها فرو ببرید وموها را کمی ماساژ دهید. اگر موهای تان صاف است، فقط کافی است دست چرب تان را روی سطح بیرونی موها بکشید .
 5. شوره سر : روغن نارگیل به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ بودن برای رفع مشکلات پوست سر بسیار مفید است.این روغن ، با نفوذ به دلیل پوست سر به آن رطوبت می دهد و شوره سر را بر طرف می کند. فقط کافی است پوست سر را با این روغن به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس حمام بروید .
6. سفید شدن پیش از موعد موها : پودر برگ کاری را با کمی آب به صورت خمیر در آورید ( بهتر است از برگ تازه کاری استفاده شود) . این خمیر را با دو فنجان روغن نارگیل مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید تا تمام مایع آن تبخیر شود.وقتی سرد شد ، آن رادر یک بطری بریزید.در طول دو هفته ، دو الی سه بار با این ماسک ، مو را ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند.
 7. آدامس : اگر آدامس به موهای تان چسبیده کمی روغن نارگیل به آن قسمت از مو بزنید ، دوساعت بعد آدامس به راحتی از مو جدا می شود .
 8- شوینده بدن : دو پیمانه از یک بدن شوی، یک پیمانه گلاب ، چهار قاشق غذا خوری روغن نارگیل و 20 الی 30 قطره روغن اسطو خدوس را در یک بطری بریزید و مخلوط کنید . از این محلول به عنوان یک شوینده عالی بدن استفاده کنید وهربار قبل از مصرف آن را تکان دهید.
 9- لایه بردار : اگر می خواهید به عنوان یک لایه بردار از روغن نارگیل استفاده کنید ، فقط باید مقداری نمک دریا به آن بیافزایید و پوست بدن را ماساژ دهید .
 10- یک لایه بردار دیگر : 2/1 پیمانه شکر قهوه ای ، 2/1 پیمانه نمک را در یک کاسه بریزید و یک قاشق غذا خوری آبلیموی تازه، یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل و یک قاشق غذا خوری عسل به آن بیافزایید. مواد را خوب مخلوط کنید و یک تا دوبار در هفته از آن استفاده کنید.
 11- یک مرطوب کننده قوی : اگر پوست خشک و پوسته پوسته ای دارید به مقدار مساوی روغن نارگیل و زیتون را باهم مخلوط کنید.چند قطره گلاب به آن بیافزایید ومرطوب کننده ای بسازید که از هر مرطوب کننده خارجی بهتر است .
12- خمیر ریش : می توانید جای خمیر ریش به هنگام استفاده از تیغ، از روغن نارگیل استفاده کنید و نتیجه خوب آن را ببینید.
 13- لوسیون افترشیو : روغن نارگیل برای رفع التهاب پوست پس از استفاده از تیغ بسیار مناسب است.
 14- موم خانگی : اگر در خانه اپلاسیون انجام می دهید ، قبل از شروع به کار ، کمی روغن نارگیل به پوست بزنید تا پوست آماده شود. بعد از پایان کارهم با این روغن پوست را تسکین داده و موم را راحت از پوست پاک کنید.
15- لوسیون بعد از آفتاب سوختگی : یک پیمانه کره کاکائو ، 2/1 پیمانه روغن نارگیل وچهار قاشق چایخوری روغن بادام شیرین رادر یک قابلمه کوچک، روی حرارت بخار آب قرار دهید.
 16- بریدگی وخراش : روغن نارگیل ، یک لایه نازک ضد عفونی کننده و ضد باکتری روی زخم به وجود آورده و مانع نفوذ گرد وغبار و میکروب به آن می شود . همچنین این روغن ، روند ترمیم و بریدگی را بیشتر می کند و بریدگی زودتر خوب می شود . فقط باید کمی از این روغن را روی محل بریدگی یا خراشیدگی بزنید.
 17- زگیل : 4/1 پیمانه روغن نارگیل ،10 قطره اسانس لیمو ، 10 قطره اسانس درخت چای و دو قطره اسانس رزماری را با هم مخلوط کنید. روزی چهار بار، روی زگیل بمالید و تا 30 دقیقه محل را نشویید .
 18- خال یا لک کوچک: اگر روی محل را سرکه سیب قرار دهید و سپس روی آن روغن نارگیل بزنید. بعد از چند هفته خال کوچک یا لک محو می شود.
 
 **دست و پا
 19- درمان پا: برای درمان خشکی و ترکیدگی کف پا ، مقداری روغن نارگیل به محل بزنید و سنگ پا بکشید .مقدار روغن را بیشتر کنید. جوراب نخی به پا کنید و بگذارید یک شب بماند.
20- قارچ های بین انگلشتان: گفتیم که روغن نارگیل ضد قارچ و ضد باکتری است و به همین دلیل برای عفونت های قارچی بین انگشتان پا بسیار مفید است . روزی دوالی سه بار این روغن را به محل قارچ بزنید وجوراب بپوشید تا عفونت بر طرف شود .
 21- بوی خوش پا: روغن نارگیل به دلیل آنتی باکتریال والبته خوشبو بودن باعث می شود که پا بوی بد نگیرد . برای نتیجه بهتر ، می توانید مقدار کمی اسطوخدوس یا اسانس روغن لیمو به آن بیافزایید .
 22- رفع خستگی: سه قاشق غذاخوری روغن نارگیل و نصف فنجان ادویه مخلوط را در یک لگن آب ولرم بریزید و پاهای تان را در آن قرار دهید تا خستگی از آن بر طرف شود .
 23- کرم دست : 10 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، سه قاشق غذا خوری روغن شیرین و چهار قاشق غذاخوری موم زنبور عسل را در یک ظرف روی حرارت بخار آب قرار دهید. وقتی ذوب شد از روی حرارت بردارید و پنج قطره اسانس روغن لیمو به آن بیافزایید. بعد از خنک شدن دست ها را با آن ماساژ دهید تا هم نرم شود وهم لک های قهوه ای و تیره روی آن به مرور محو شوند.
 
 **صورت
 24- ماسک صورت: به مقدار مساوی عسل و روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید و به مدت 10 دقیقه روی پوست بگذارید. این ماسک برای پوست های خشک معجزه می کند .
 25- اگزما : خاصیت آنتی باکتریایی و آنتی قارچی روغن نارگیل برای درمان التهاب اگزما بسیار خوب است. روزی سه الی چهار بار آن را به محل اگزما بزنید .
 26- سرما خوردگی : به هنگام سرما خوردگی کمی از این روغن روی پره های بینی بزنید تا خشک و قرمز نشود .
 27- آکنه : مقداری روغن نارگیل را با کمی جوز هندی و به مدت 10 الی 15 دقیقه روی جوش قرار دهید و سپس آن را بشویید .
 28- سرما زدگی: دو قاشق غذا خوری روغن نارگیل را با پنج قطره روغن رزماری مخلوط کرده و در اسرع وقت در محل سرما زده بگذارید.
 29- مژه ها: برای بهبود رشد و رنگ مژه ها این روغن را با برس روی آن بزنید .
 30- بالا بردن روحیه : برای تهیه روغن بالا برنده روحیه ، یک فنجان روغن نارگیل را روی حرارت ملایم قرار دهید و یک مشت برگ ریحان و اسطوخدوس به آن بیافزایید. بگذارید کمی ( 20 دقیقه ) حرارت ببیند، مرتب هم بزنید. حال آن را آبکشی کنید و درون یک بطری در یخچال قرار دهید. به هنگام استفاده ، کمی آن را گرم کنید و با آن کمی شقیقه را ماساژ بدهید تا حال تان خوب شود .





تاریخ : دوشنبه 93/4/9 | 11:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

عجیبترین و خنده دارترین رکوردهای کتاب گینس

کتاب رکوردهای گینس هرساله منتشر میشود و رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای میدهد. این رکورد ها در رشته های مختلف هستند به طوری که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید.

 

بیشترین قاشق روی صورت

 
 یکی از رکوردهای کتاب گینس که نمی دانید بیشترین تعداد قاشق روی صورت است. این رکورد با تعداد 16 قاشق برای جو الیسون پسر بچه 9 ساله انگلیسی به ثبت رسیده است او در سال 2008 این رکورد را به ثبت رساند به این صورت که 5 قاشق روی پیشانی، 4 عدد بر روی گونه ها، یکی بر روی بینی، دو قاشق بر بالای لب، یکی برای هر گوش و دو قاشق آخر به چانه او چسبیده بود.

رکورد تایپ برعکس

 
 میشل سانتلیا از ایتالیا پس از یک هفته تلاش توانست رکورد تایپ برعکس کتاب را به نام خودش به ثبت برساند. او بدون آنکه به صفحه مانیتور نگاه کند 67 کتاب شامل 23 هزار صفحه را برعکس تایپ کرد. او توانست با برگه های تایپ شده از کتاب ها یک برج 4 متری ایجاد کند. این رکورد برای سانتالیا در سال 2008 به ثبت رسیده است. 

بلندترین جیغ دنیا

 
 یکی از پر سر و صدا ترین رکوردهای گینس در دست خانمی از انگلستان است. او در سال 2000 در یکی از مسابقات جیغ زدن شرکت کرد که توانست در همان میان رکورد گینس را نیز جابه جا کند. صدای این خانم نزدیک به 129 دسی بل شدت دارد. صدای جل درک تنها 10 دسی بل از صدای موتور یک جت جنگی کمتر است.

دوچرخه سواری برعکس با ویلون
 
 کریستین آدام اهل آلمان در سن 4 سالگی توانست دوچرخه سواری را یاد بگیرد، پس از آن در سال 1970 ویلون نوازی را نیز فراگرفت سپس تصمیم گرفت این دو حرفه را با روشی خاص به هم پیوند بزند. او از دهه هفتاد تا به حال رکورد دوچرخه سواری برعکس با ویلون را در اختیار دارد. او در مدت 5 ساعت و 9 دقیقه توانست 60 کیلومتر را دوچرخه سواری برعکس کند در حالی که ویلون می نواخت. 
 
سریعترین فرار از داخل یک چمدان بسته 7.04 ثانیه
 
  رکورد دار خوردن شیشه و اهن
 

 گویندگی به مدت 124 ساعت بطور زنده

 
  کودک 2ساله چینی رکورددار جوانترین سیگاری جهان





تاریخ : سه شنبه 93/4/3 | 8:37 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ