سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عجایبی که فقط در ایران می توان دید!













































تاریخ : دوشنبه 91/1/28 | 9:26 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
بازی با کوچولوی تپل و بامزه !

اندکی تحمل نمایید تا تصویر به طور کامل بارگذاری شود.







تاریخ : دوشنبه 91/1/28 | 9:26 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
قیمت فیشها باتوجه به زمان اعزام متفاوت است اما هزینه تمتع در سال جاری 11 میلیون تومان و همچنین هزینه اعزام عمره امسال نیز سه میلیون تومان است و هر سال قیمتها تغییر پیدا می کند.
مهر:   هرساله درآستانه زمان اعزام، بازار خرید و فروش فیشهای حج تمتع و عمره در جامعه داغ می‌شود این درحالی است که به گفته مسئولان سازمان حج، خرید و فروش این فیشها قانونی نیست و دلالان نیز با ثبت در دفاتر زیارتی و دفاتر اسناد رنگ قانونی به این کار غیر قانونی خود می‌دهند.
، همزمان با ثبت نام مشتاقان زیارت خانه خدا در کاروانها بازار خرید و فروش فیش های حج تمتع نسبت به قبل بیشتر شده بطوریکه در سطح شهر و در اغلب موارد در تمامی خیابانها شاهد تبلیغات گسترده دلالان خرید و فروش فیش ها هستیم. درحالی تبلیغات فروشندگان فیش های حج تمتع و عمره بیشتر از قبل شده که سازمان حج و زیارت بارها اعلام کرده که خرید فروش فیش ها غیرقانونی است که البته به نظر می رسد مسئولان سازمان حج ساز و کار قانونی برای برخورد با واسطه ها و دلالان ندارد.
از سوی دیگر نرخهای اعلام شده از سوی دلالان نیز تفاوت بسیاری با نرخهای سازمان حج دارد بطوریکه در برخی موارد تا سه برابر قیمت واقعی آنها می رسد و برهمین اساس با خرید و فروش فیش ها، سود زیادی به جیب دلالان و واسطه ها می رود. اما در حال حاضر هزینه ای که از سوی سازمان حج برای سفر معنوی عمره و حج مفرده اعلام شده حدود یک میلیون تومان و پنج میلیون تومان است اما دلالان هزینه فیش حج تمتع را 11 میلیون تومان و عمره را سه میلیون تومان برای سال جاری عنوان می کنند.
خرید و فروش فیش حج غیرقانونی است
رئیس سازمان حج و زیارت درمورد خرید و فروش فیش های حج گفت: خرید و فروش فیشهای حج و تمتع توسط دلالان غیر قانونی بوده و ممنوع است به همین دلیل به متقاضیان تشرف توصیه می شود نسبت به خرید و فروش فیشهای غیر قانونی اقدام نکنند.
علی لیالی تاکید کرد: انتقال فیش های حج فقط به بستگان درجه یک امکانپذیر است و به غیر آن ممنوع است.
به گفته وی، امتیاز تشرف به حج تمتع مخصوص افرادی است که در بانک سپرده گذاری کرده و سالها در انتظار مانده اند.
وی در مورد تبلیغات خرید و فروش فیشها نیز افزود: نیروی انتظامی و وزارت ارشاد نیز با تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی فیشهای حج برخورد می‌کند. این درحالی است که به گفته یک واسطه خرید و فروش و انتقال فیشهای حج و عمره کاملا قانونی انجام می شود و در دفاتر زیارتی مجاز سند به اسم فرد خریدار زده می شود به همین دلیل خرید و فروشها قانونی است.
11 میلیون تومان هزینه تمتع، سه میلیون تومان عمره
وی  در مورد قیمت فیشهای امسال گفت: قیمت فیشها باتوجه به زمان اعزام متفاوت است اما هزینه تمتع در سال جاری 11 میلیون تومان و همچنین هزینه اعزام عمره امسال نیز سه میلیون تومان است و هر سال قیمتها تغییر پیدا می کند.
وی که یکی از نمایندگیهای خرید و فروش فیش‌های شرق تهران را برعهده دارد در مورد اینکه سازمان حج اینگونه واگذاری فیشها را غیر قانونی می داند، افزود: به هیچ وجه غیر قانونی نیست و در دفاتر زیارتی و همچنین دفاتر اسناد و املاک به ثبت رسیده و سند صادر می شود.
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت نیز با تاکید بر غیر قانونی بودن خرید و فروش فیشها به مهر گفت: این امر قانونی نیست و در بسیاری موارد تعداد زیادی از هموطنان به سازمان حج مراجعه کرده اند مبنی بر اینکه دلالان حج، پول آنها را خورده اند و همین دلیلی بر غیر قانونی بودن آن است.
غیرتی گفت: به مردم توصیه می شود برای جلوگیری از کلاهبرداریها به سراغ دلالان و واسطه های حج نروند و با ثبت نامهای مجاز به این سفر معنوی بروند.
در هر حال کار دلالان و واسطه های حج هرسال ادامه دارد و مسئولان نیز همچنان عنوان می کنند که خرید و فروشهای فیش حج غیر قانونی است و در این میان به نظر می رسد جای یک اقدام اساسی برای جمع کردن پای واسطه های حج از جامعه خالی است.





تاریخ : دوشنبه 91/1/28 | 9:25 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

بهتـرین راهـکارهای کاربـردی برای مـطالـعه

آمارها نشان داده که ذهن انسان در زمان های کوتاه و مکرر بسیار متمرکزتر از زمان های طولانی عمل می کند. بنابراین حتی اگر فقط ده دقیقه برای درس خواندن فرصت دارید، آن را به فواصل زمانی کوتاهتر تقسیم کنید. همچنین بهتر است پس از هر ده دقیقه درس خواندن به خودتان استراحت بدهید. از آنجا که مغز انسان به منظور ساخت پروتئین و تجدید نیرو به زمان نیازمند است، این روش کارایی بسیاری دارد. زمان استراحت به مغز فرصت جذب آموخته ها را می دهد، در مقابل درس خواندن برای مدت زمان طولانی نه تنها کسالت آور است بلکه باعث خستگی، ایجاد استرس و گیج شدن می شود، در نتیجه قدرت یادگیری را کاهش می دهد.

در این ایمیل چند نکته در رابطه با مطالعه مفید را پیش روی شما دوستانی که فصل امتحانات را در پیش دارید و یا اینکه در تدارک شرکت در کنکور هستید، قرار می دهیم که امید است مورد استفاده شما عزیزان پ;رشین استار قرار گیرد. لذا برای درس خواندن مفید لطفا توصیه های کاربردی زیر را بکار گیرید:

- با خیالی آسوده استراحت کنید
اگر زمان بشما اجازه می دهد به منظور تجدید قوا، یک روز کامل را به استراحت بگذرانید. با این کار ممکن است احساس عذاب وجدان کنید و مرتبا با خود بگوئید: باید امروز را هم درس می خواندم و زمان گرانبهایی را که به استراحت تخصیص داده اید، با استرس سپری کنید. اما فراموش نکنید که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نمی کند. یک روز را به فراغت بگذرانید و احساس بدی از درس نخواندن خود نداشته باشید.

- وضعیت جسمی خود را در نظر بگیرید

در زمانهایی که خسته، عصبانی، حواس پرت و شتاب زده هستید درس نخوانید. زمانی که مغز انسان در حالت آرامش است، مانند یک اسفنج اطلاعات را جذب می کند، برعکس زمانی که استرس دارید، تلاش شما برای یادگیری بی فایده است، زیرا در چنین حالتی مغز اطلاعات را دفع می کند. هیچگاه در زمانی که فکر شما به چیزهای دیگری مشغول است، خود را مجبور به درس خواندن و یادگیری نکنید، این کار چیزی جز اتلاف وقت نیست.

- درس ها را در همان روز مرور کنید

زمانی که چیز جدیدی یاد می گیرید، سعی کنید در همان روز نکات مهمش را دوره کنید. با گذشت چند روز، برای یادآوری آن مطالب به تلاش بیشتری نیاز خواهید داشت. به هر حال یک مرور سریع در انتهای روز، باعث ماندگاری بیشتر در مغز و یادآوری آسانتر مطالب خواهد بود.

- مرحله به مرحله پیش بروید

ممکن است باور نداشته باشید که همیشه از کل به جزء و از بزرگ به کوچک رسیدن، روش کارایی در امر یادگیری در سنین مختلف است. در زمان درس خواندن ابتدا سعی کنید یک درک کلی از مطلب داشته باشید سپس وارد جزئیات شوید، با این روش امکان موفقیت شما بیشتر می شود.

- محیطی مناسب برای درس خواندن فراهم کنید
همیشه فراهم کردن محیط مناسب برای درس خواندن را در اولویت اول قرار دهید. به طور مثال اگر به سکوت احتیاج دارید، تمام سعی تان را برای ایجاد یک مکان دور از سر و صدا برای موفقیت در درس خواندن، به کار بگیرید.

- میزان خستگی مغزتان را در نظر داشته باشید
کاملا طبیعی است که گاهی مغز انسان در اثر خستگی، مطالب را فراموش می کند. این امر هرگز بدان معنا نیست که شما آدم کودنی هستید. پس به جای عصبانی شدن، سعی کنید چنین حالتی را پیش بینی کنید و با آن کنار بیایید. تصور کنید که مغز شما لایه های اطلاعات را به ترتیب روی هم می چیند، با قرار گرفتن اطلاعات جدید در سطوح بالا، اطلاعات لایه های پایین تر کهنه شده و به آسانی قابل دسترس نخواهند بود، بنابراین به فراخوانی شما دیرتر جواب می دهند، مرور کردن تنها روش جلوگیری از چنین پیشامدی است.

- با برنامه ریزی مناسب، درس خواندن را به عادت تبدیل کنید
عموما اگر ساعات مشخصی از روز را برای درس خواندن برنامه ریزی کنید، خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. بدون تخصیص ساعات مشخصی از روز، ممکن است هیچگاه وقت درس خواندن پیش نیاید. یک روش مناسب برای این کار یادداشت کردن زمان در دفتر روزانه است، درست مثل اینکه از پزشک وقت گرفته اید، مثلا در دفتر یادداشت خود بنویسید : 2 تا 4 بعد از ظهر درس خواندن.

- هدف داشته باشید
یکی از دلایل اصلی که باعث می شود افراد به اهداف خود نرسند این است که معمولا آنها را دست نیافتنی می پندارند. در صورتی که با برنامه ریزی و مدیریت صحییح می توان به کلیه اهداف خود دست یافت. کافی است سعی کنید فرق بین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را دریابید، اهداف بلند مدت را مانند یک رویا در ذهن بپرورانید و نگه دارید، در عین حال فعالیت های روزانه زندگی را به اهداف کوتاه مدت اختصاص دهید.

- ناامیدی دشمن یادگیری است
افرادی که دائما خود را به دلیل کندی در یادگیری سرزنش می کنند، حتی اگر پیشرفتی مناسب و قوه یادگیری بالایی داشته باشند، همواره در استرس به سر می برند. در مقابل افرادی که به خود و سرعت یادگیری شان اطمینان دارند، حتی اگر از هوش و استعداد کمتری نسبت به گروه قبل برخوردار باشند، نتیجه کارشان بهتر است، زیرا این افراد انرژی خود را صرف نگرانی و حساسیت های بی مورد نکرده، آهسته و پیوسته پیش می روند.






تاریخ : یکشنبه 91/1/27 | 8:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

هر جمعه به جاده آبی نگاه می کنم

و در انتظار قاصدکی می نشینم که قرار است خبر گامهای تو را برای من بیاورد،

گامهای استوار و دستهای سبزت را.

اگر بیایی، چشمهایم را سنگفرش راهت خواهم کرد.

تو می آیی و در هر قدم، شاخه ای از عاطفه خواهی کاشت

و قاصدکی را آزاد خواهی کرد.

تو می آیی و روی هر درخت پر شکوه لانه ای از امید

برای کبوتران غریب خواهی ساخت.

صدای تو، بغض فضا را می شکافد.

فضای مه آلودی که قلب چکاوکها را از هر شاخه درختش آویزان کرده اند.

تو با دستهایت بر قلبهای شقایق ها رنگ سبز امید خواهی زد

و با رنگ پر معنای دریا خواهی نوشت:" به نام خدای امیدها"!

تو می آیی در حالی که دستهایت پر از گلهای نرگس است.

تو دل سرد یکایک ما را با نواهای گرمت آفتابی می کنی

و کعبه عشق را در آنها بنا خواهی کرد.

دست نوازش بر سر میخک هایی خواهی کشید که باد کمرشان را خم کرده است.

تو حتی بر قلب کاکتوسها هم رنگ مهربانی خواهی زد

. تو می آیی و با آمدنت خون طراوت و زندگی در رگهای صبح جریان پیدا خواهد کرد...

تو می آیی ای پسر فاطمه ،

یوسف زهرا یا مهدی.

به امید آن روز!

دل من باز هم بهانه میگیرد
قلب سرخ تو را نشانه میگیرد
آسمان  دلم  بارانیست
چشمهایم هوای گریه میگیرد

گشته ام  کوچه های  شهرم را
شاید از تو نشانی تازه میگیرد
آفتابم  چهره  افشا  کن
حرفهایم  بوی شکوه  میگیرد

شاید آن روز که سهراب نوشت:

تا شقایق هست زندگی باید کرد...
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت.

باید اینطور نوشت:
هر گلی هست...
 چه شقایق چه گل پیچک و یاس
تا نیاید آقا
زندگی دشوار است

 






تاریخ : پنج شنبه 91/1/24 | 12:21 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
نظر شما درمورد این جمله گاندی چیست ؟


 

 

درد من تنهایی نیست؛ بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت؛ بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامند.






تاریخ : پنج شنبه 91/1/24 | 12:21 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
کدام شاعران ایرانی در کنار فردوسی به خاک سپرده شده‌اند؟/ گزارش تصویری

 

از زمانی که حکیم ابوالقاسم فردوسی، در سال 397 خورشیدی درگذشت و در باغ شخصی‌اش در توس خراسان به خاک سپرده شد، این دیار به زیارتگاه اهل ادب و معرفت ایران زمین تبدیل شد. در شهریور 1369، پیکر مهدی اخوان ثالث نیز در این باغ به خاک سپرده شد. در سال 1378، قطعه زمینی خارج از باغ آرامگاه حکیم توس به مقبرة الشعرای خراسان اختصاص یافت که تاکنون پیکر تعدادی از شاعران این مرز و بوم از جمله ذبیح اللّه صاحبکار (سهی)، عماد خراسانی و گلچین معانی در آن به خاک سپرده شده است.

آرامگاه فعلی فردوسی، در سال های 1343 تا 1347 با زیربنای 945 متر مربع در باغی به مساحت 60 هزار متر مربع ساخته شد.

ذبیح الله صاحبکار علاوه بر سرودن شعر در قالب های کلاسیک، پژوهش های گرانسنگی در عرصه ادبیات فارسی انجام داده است. این شاعر نامی خراسان در اسفند 1381 درگذشت.

عماد خراسانی که بهمن 1382 درگذشت، بیشتر به خاطر غزل هایش که بسیاری از آن ها در قالب تصنیف خوانده شده اند، شناخته می شود.

محوطه مقبرة الشعرای توس، بیرون از باغ آرامگاه فردوسی قرار دارد که بنای یادبود آن استوانه ای شکل است.

اخوان ثالث






تاریخ : پنج شنبه 91/1/24 | 12:21 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی : علی سعیدیان رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی  از جذب نیروی قرارداد کار معین در استان خبر داد.


 

وی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی جهت تأمین نیروی خدمتگزار و سرایدار واحدهای آموزشی استان ، نیروی واجدالشرایط مرد به صورت قرارداد معین جذب می کند.


 

سعیدیان افزود: داوطلبانی که متأهل و بومی هستند جهت ثبت نام به آدرس سایت www.razaviedu.ir حداکثر تا تاریخ 2 اردیبهشت ماه مراجعه کنند.





تاریخ : پنج شنبه 91/1/24 | 12:21 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

خانـم ها نیـازمند چـه جـملاتی هستنـد !

( قابـل تـوجه آقـایان ! )



آقایان محترم شاید ندانید که یک جمله ساده چقدر می تواند روی زندگی مشترک تان تاثیر بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگی مشترک تان را بیشتر کند. اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید. باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

تا زمانی که با این احساسات درونی تان جمله ای نسازید و همسرتان را از آنها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشناتر شوید.


چقدر زیبایی

زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آنها بگویید که چه چهره زیبایی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از اینکه گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد.

البته بی گدار به آب نزنید و بدون آنکه برای حرف تان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید. چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی... او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعای تان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

تو خیلی خاصی


این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد. زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آنها برای ازدواج درنظر داشته فرق می کنند و آنها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد.

شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها، شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

با تو بودن بی نظیر است


زن ها دوست دارند، همسرشان به رابطه ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد هم از آن ها قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل های مختلفی صورت بگیرد. مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می آید و به همسرش می گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند.

با شنیدن این قدردانی ها زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و برای این که همسرش در ساعات بیشتری که در خانه است آرامش داشته باشد و این اتفاق را تکرار کند، مصمم تر خواهد شد. آن ها از این تصور که مردشان دوست دارد ساعتی از روز را تنها کنار او و تنها برای استفاده از وقت 2نفره شان مشخص می کند بیش از هر چیزی خوشحال می شوند.

دوستت دارم


اگر می خواهید همسرتان از این که دوستش دارید مطمئن شود چاره ای جز گفتن این حرف ندارید اما مهم تر از گفتن این حرف ها عملکرد شماست. زن ها دوست دارند عشق تان را با کارهای تان نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی مناسبت، پیامک های احوالپرسی طول روز و خیلی کارهای ساده دیگر می تواند تاثیر خاصی روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخار آمیزتر کند.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود، شما باید مراقب تمام حرف هایی که میان تان رد و بدل می شود باشید و فکر نکنید کلمات تاثیر چندانی ندارند. مهم تر از همه این که باید مراقب قول هایی که به همسرتان می دهید باشید. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته های همسرتان می تواند او را خوشحال کند اما عمل نکردن به وعده های کوچک و بزرگ تان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثیری منفی روی نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.

متاسفم


برای زن ها مهم ترین اتفاقی که می تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است. آن ها دوست دارند تاسف واقعی شما را ببینند و بعد از این دلخوری ها مورد دلجویی قرار گیرند. غرورتان را کنار بگذارید و اگر اشتباه کرده اید قبل از توضیح دادن دلایل تان از او عذر خواهی کنید.

اینکه شما بدون گفتن این که پشیمانید شروع به توضیح دادن و دلیل تراشی کنید می تواند ناراحت کننده ترین واکنش بعد از دعوا برای یک زن باشد. پس اگر نمی خواهید اوضاع را از این که هست خراب تر کنید با یک جمله ای که از ته دل می گویید همه چیز را رو به راه کنید؛ بگویید: ببخشید و متاسفم!

همه چیز را درست می کنم


حتی اگر یک سوپرمن نباشید باید بتوانید به همسرتان اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنارش هستید نمی گذارید زندگی تان را چیزی تهدید کند. گرچه شما با رفتارهای تان باید این اطمینان را در او ایجاد کنید اما در لحظاتی که او از ته دل غمگین است و احساس اضطراب می کند باید این جمله جادویی را به کار ببرید و به او آرامش دهید.

اگر فکر می کنید فراهم کردن امکانات زندگی برای شاد کردن همسرتان کافی است اشتباه می کنید. ایجاد احساس آرامش و اطمینان و گاهی بیان کردن این جملات او را بسیار آرام تر و اعتمادش به زندگی مشترک تان را هم بیشتر خواهد کرد.

بیا صحبت کنیم


اگر همسرتان مدتی است که ناراحت یا پریشان است اما توضیحی در این مورد به شما نمی دهد، باید خودتان پیش قدم شوید. شاید او مشکل بزرگی دارد که گفتنش برایش آسان نیست و شاید هم منتظر جرقه ای از طرف شماست. یادتان نرود که هیچ ناراحتی بی دلیل نیست و این که شما از کنار این پریشانی ها بگذرید و آن ها را جدی نگیرید، می تواند همسرتان را ناراحت تر از آنچه هست کند و حتی گاهی زندگی مشترک تان را هم زیر سوال ببرد.

پس بعد از هر دلخوری که بین تان پیش می آید یا حتی زمانی که می بینید رفتار همسرتان تغییر کرده اما دلیلش را نمی دانید، به او پیشنهاد گفت وگو دهید و حتی اگر از این گفت وگو طفره رفت برایش توضیح دهید که شنیدن حرف ها و احساساتش چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر برای بهتر کردن زندگی مشترک تان اشتیاق دارید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.net






تاریخ : پنج شنبه 91/1/24 | 11:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

20 نکته عجیب ولی واقعی در دنیا


 

 

1-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.
2- حلزون می تواند سه سال بخوابد.
3- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد.
4- خطوط هوایی آمریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال 1987 توانست 40 هزار دلار صرفه جویی کند.
5- ملت آمریکا بطور میانگین روزانه 73 هزار مترمربع پیتزا می خورند.
6- چشم های شترمرغ از مغزش بزرگتر است.
7- پروانه ها با پاهایشان می چشند.
8- گربه ها می توانند بیش از یکصد صدا با حنجره خود تولید کنند. در حالیکه سگ ها کمتر از ده صدا.
9- تعداد چینی هایی که انگلیسی بلدند; از تعداد آمریکایی هایی که انگلیسی بلدند! بیشتر است.
10- فیل ها تنها حیواناتی هستند که نمی توانند بپرند.
11- هربار که یک تمبر را زبان می زنید، 1/10 کالری انرژی مصرف می کنید.
12- تمام خرس های قطبی، چپ دست هستند.
13- اگر یک ماهی قرمز را در یک اتاق تاریک قرار دهید، کم کم رنگش سفید می شود.
14- اگر بصورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بزنید، انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده اید.
15- کوتاهترین جنگ در تاریخ 1896 بین نازی ها و انگلستان رخ داد که 38 دقیقه طول کشید.
16- هر تکه کاغذ را نمی توان بیش از 9 بار تا کرد.
17- چشم های ما از بدو تولد همین اندازه بوده اند، اما رشد دماغ و گوش ما هیچ وقت نمی تواند متوقف شود.
18- در هرم خئوپوس در مصر که 2600 سال قبل از میلاد ساخته شده است. به اندازه ای سنگ بکار رفته که می توان با آن دیواری آجری به ارتفاع 50 سانتی متر دور دنیا ساخت.
19- .I am کوتاهترین جمله کامل در زبان انگلیسی است.
20- اگر تمام رگ های خونی را دریک خط بگذاریم، تقریبا 97 هزار کیلومتر می شود






تاریخ : سه شنبه 91/1/22 | 7:59 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ