سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این آنتی ویروس ها بهترین گزینه ها برای استفاده در ویندوز 8 هستند و میتوانند امنیت رایانه شما را در بالاترین سطح تامین کنند. در ادامه این هفت آنتی ویروس را به شما معرفی خواهیم کرد که ویندوز 8 به طور کامل از آنها پشتیبانی میکند.
گویا آی تی: در حال حاضر بسیاری از کاربران و علاقه مندان به دنیای فناوری و اطلاعات منتظر عرضه نسخه جدید ویندوز یعنی 8 میباشند. البته مایکروسافت نسخه آزمایشی ویندوز 8 را در اختیار کاربرانی که قصد دارند نگاهی به آن بیاندازند قرار داده است.


ولی مهم نیست که شما از کدام نسخه از ویندوز استفاده میکنید بلکه امنیت در محیط ویندوز همیشه یکی از مهم ترین مسائلی بوده است که کاربران نگران آن هستند. از میان برند های مختلف در زمینه ایجاد امنیت در ویندوز هفت عدد از آنها را برای معرفی به شما انتخاب کرده ایم. البته این آنتی ویروس ها بهترین گزینه ها برای استفاده در ویندوز 8 هستند و میتوانند امنیت رایانه شما را در بالاترین سطح تامین کنند. در ادامه این هفت آنتی ویروس را به شما معرفی خواهیم کرد که ویندوز 8 به طور کامل از آنها پشتیبانی میکند.

1- BullGuard 



آنتی ویروس BullGuard که به همراه بسته امنیتی اینترنت است که 3 ماه استفاده رایگان به صورت تریال به همراه 5 گیگابایت فضا برای ایجاد پرونده پشتیبان را در اختیار کاربر قرار میدهد. این محصول یک بسته کامل امنیتی میباشد که شامل دیوار آتش ، محافظت از پست الکترونیک ، بهینه ساز رایانه ، جلوگیری از هرزنامه ها و ابزار های متعدد دیگر است.



2-F-Secure 



یکی دیگر از برند های صاحب نام در زمینه های امنیتی  F-Secure میباشد که به طور کامل از رایانه شما محافظت میکند و قابلیت ایجاد پرونده پشتیبان آنلاین به همراه پشتیبانی کامل از ویندوز 8 را دارد. هم چنین F-Secure دارای نسخه مخصوص دیگری برای کاربران تجاری میباشد و در آخرین نسخه از آن پشتیبانی از ویندوز 8 نیز اضافه گردیده است.




3- Kaspersky Lab  


گزینه دیگر امنیتی است که دارای Kaspersky Internet Security 13  نیز میباشد و برای کاربران طراحی شده است که از ویندوز 8 بهره میگیرند. این محصول شامل تمامی موارد امنیتی مثل دیوار آتش ، محافظت از ایمیل و ضد اسپم در یکجا میباشد. نسخه رایگان این برنامه امکان استفاده برای 3 ماه را به کاربران میدهد.



4- McAfee



شرکت McAfee نیز نسخه ای آزمایشی از آنتی ویروس خود را برای ویندوز 8 اعلام کرده است. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای رایانه های شخصی و کاربران خانگی است که قصد حفاظت از سیستم خود را در مقابل بد افزار های اینترنتی دارند.



5- Panda


آنتی ویروس ابری (Cloud) شرکت پاندا یکی از پر سرعت ترین آنتی ویروس های کنونی و گزینه عالی برای کاربران وب میباشد. این آنتی ویروس مبتنی بر فضای ابری میباشد و در وقت کاربران صرفه جویی میکند. شرکت پاندا نیز آخرین نسخه از آنتی ویروس خود را با پشتیبانی کامل از ویندوز 8 عرضه کرده است.



6- Norton



Norton همیشه یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها در میان کاربران بوده است و به کمک لایه های قدرتمند محافظتی خود میتواند بدافزار های اینترنتی را قبل از این که دستگاه شما را آلوده کنند ، از کار بیاندازد. این آنتی ویروس گزینه مناسبی برای کنترل و محافظت از شبکه شما میباشد.



7- Trend Micro


Trend Micro یک آنتی ویروس all in one است که تمامی امکانات امنیتی لازم را در یک بسته فراهم کرده است و در آخرین نسخه آزمایشی خود پشتیبانی از ویندوز 8 را نیز دارا شده است. این آنتی ویروس دارای دیوار آتش قدرتمندی است که علاوه بر آن میتواند به سرعت سیستم شما را اسکن کند. اعلام شده است که نسخه رسمی این آنتی ویروس هم زمان با عرضه ویندوز 8 منتشر خواهد شد.






تاریخ : شنبه 91/5/21 | 10:40 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
دیدنی های امروز
کلبه ای جالب روی سنگی در رود "درینا" در منطقه باجینا باستا صربستان

کلبه
کارگران مشغول جمع آوری زباله های استادیوم المپیک لندن

 استادیوم المپیک لندن
تظاهرات علیه استفاده از انرژی هسته ای در ژاپن همچنان ادامه دارد (توکیو)

توکیو
سومین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی

مسجد الاقصی
این مرد هندی با تتو کردن پرچم بیش از 200 کشور جهان بر روی بدنش نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است

تتو
تظاهرات مسلمانان مالزیایی در اعتراض به کشتار مسلمانان میانماری

مالزی
فستیوال سنتی گای جاترا در کاتماندو نپال

فستیوال سنتی
یک شالی خشک شده در هند

هند
رعد و برق در کنتاکی آمریکا

رعد و برق
اطفاء حریق در کالیفرنیا آمریکا

اطفاء حریق
مسابقات ژیمناستیک المپیک لندن

المپیک لندن
فستیوال سالانه بودایی های سری لانکا

بودایی های سری لانکا
بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح






تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

تصاویـری فراتـر از سرعـت چشـم

دوربین عکاسی با سرعت بالا دستگاهی است که برای ثبت حرکات آهسته به کار می رود و مهمترین کاربرد آن در مطالعات علمی بر روی پدیده های زودگذر، ارزیابیهای نظامی و صنعتی است. این دوربینها برای استفاده بسیار انعطاف پذیر و آسان هستند و از ویژگیهای بالایی به ویژه برای کاربردهای علمی، تحقیقاتی و مهندسی برخوردارند.

در اواخر سال 2011 محققان MIT دوربینی ساختند که می توانست با سرعتی برابر یک تریلیون فریم بر ثانیه از حرکات نوری عکسبرداری کند. این سرعت به اندازه ای بالاست که می توان با کمک آن سفر فوتونهای نوری را از میان بطری آب یک لیتری مشاهده کرد. پیشرفتهای اخیری که در قالب دستگاههای تبدیل کننده عکس به بازار راه یافته اند می توانند وضوح تصویر زودگذر در حدود 50 پیکوثانیه (برابر با 20 میلیارد فریم بر ثانیه) را ارائه کنند.

و اما یک عکاس علاقه مند به موضوعات علمی با استفاده از دوربین عکاسی معمولی و فلاش دست ساز با تکنیک عکسبرداری با سرعت بالا، تصاویر دیدنی از لحظه انفجار مواد غذایی و برخی اشیا را ثبت کرده است که در این ایمیل آنها را می بینید. "آلن سیلر" عکاس اهل کالیفرنیا، برای ثبت این تصاویر از یک دوربین عکاسی نیکون D40 و یک فلاش دست ساز با زمان تأخیر یک میلیونیوم ثانیه استفاده کرده است. این عکاس با استفاده از تفنگ هوا یا منفجر کردن ترقه در داخل مواد مختلف و با شیوه عکاسی با سرعت بالا موفق شد این تصاویر خارق العاده را خلق کند.
















































































تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

هشـدار؛ برای استـفاده از کـارت های عابـر بانـک


احتمالا تابحال لااقل یک بار به کشورهای خارج سفر کرده و خرید کرده اید. کسانی که با کارت های اعتباری از فروشگاه های خارج خرید می کنند چند نکته را مشاهده خواهند نمود:
1. دستگاه های کارت خوانی که در فروشگاه ها هستند، علیرغم کوچکی دستگاه های مزبور دارای دو دیواره کوچک به ارتفاع ده سانتیمتر هستند تا حتی الامکان اجازه ندهد نفر پهلویی، شماره رمزی که فرد میزند را مشاهده کرده و متوجه شود.
2. دستگاه های کارت خوان نه پهلوی فروشنده، که در دسترس و نزدیکتر به محلی هستند که خریدار قرار دارد.
3. هیچ فروشنده ای از شما درخواست نمیکند که کارت خود را در اختیار او قرار دهید. این موضوع جرم است.
4. مهمتر اینکه خریداران بشدت پرهیز دارند که کارت خود را در اختیار هرکس خصوصاً یک فروشنده فروشگاه قرار دهند. خریداران هرگز چنین نمی کنند.
5. مهمتر از همه اینکه: هرگز امکان ندارد یک فرد و خصوصاً یک فروشنده از شما بخواهد رمز خصوصی تان را به او بگویید.

اما در ایران همه نکات فوق متفاوت است !

اول اینکه: دستگاه های کارت خوان (POS) دیواره و لبه هایی برای دور ماندن چشم اطرافیان از رمز افراد ندارند.
دوم اینکه: دستگاه های کارت خوان بطورکلی در اختیار و خدمت فروشنده هستند و نه خریدار و بیشتر داخل گیشه فروشنده هستند بنوعی که اصلا دست خریدار به آن نمی رسد.
سوم اینکه: فروشندگان با کمال خونسردی کارت شما را درخواست می کنند و جالب اینکه اگر از دادن کارت خودتان خودداری کنید، اینطور بنظر می رسد که کار غیر عادی انجام داده اید.
چهارم اینکه: برای خریداران ایرانی امری کاملاً عادی است که کارت خودشان را براحتی و بدون هیچ حساسیتی در اختیار دیگران همچون فروشندگان قرار دهند.
پنجم اینکه: خریداران ایرانی بقدری با فروشندگان فروشگاه ها خودمانی و اهل یک خانواده هستند که حتی رمز خصوصی شان را در اختیار فروشندگان قرار می دهند و مهمتر اینکه در حضور دیگران نیز با صدای بلند رمز خود را اعلام می کنند بطوریکه نه تنها فروشنده که همه حاضران کنار آن گیشه هم رمزشان را می شنوند.


اصلاً وقتی دستگاه کارت خوان نزدیک شما نیست، راه دیگری جز آنکه رمزتان را با صدای بلند اعلام کنید تا فروشنده آن را وارد کند وجود دارد؟
اما چرا چنین است؟

- شاید در ایران هیچکس از کارت ها سوء استفاده نمی کند.
- همه آدم های خوبی هستند و اصلاً آدم ناجور در ایران نداریم.
- یا اینکه در ایران بحدی نرم افزار کارت ها پیچیده و غیر قابل سوء استفاده اند که هیچکس نمی تواند از کارت ها رمز گشایی کند و به حساب شما دست اندازی نماید.
اما نه! واقعاً اینطور نیست.

آیا اقدامی علیه کسی که اخیراً رمز کارتهای حسابها را افشا کرده و روی اینترنت قرار داد صورت گرفت؟
و از حقوق ضایع شده مشتریان ایرانی جلوگیری شد؟
می بایستی در کشور ما دستگاهی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا صدا و سیما که سازمان هایی کاملاً دولتی هستند و رقیبی ندارند و اصلی ترین وظیفه ی این دو دستگاه فرهنگ سازی در کشور است دست بکار شده و اینگونه آموزش ها را به مردم بدهند و قبل از آن، خود بانکها نیز تمهیدات لازم را تدارک ببینند و وظایف اولیه خود را انجام دهند. حالا که اینطور نیست. خودتان دست بکار شوید.


از همین حالا از ارائه کارت های حسابتان به دیگران بشدت پرهیز کنید.

توجه کنید که دسترسی به حساب شما نیاز به سه تا شماره دارد:

1. ارقام 16 رقمی که روی کارت شما بصورت برجسته درج شده است.
2. ارقام 4 رقمی که در پشت کارت شما بعنوان کد خصوصی درج شده است. (این شماره بیشتر در خریدهای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد)
3. ارقام 4 رقمی که رمز شماست و معمولاً در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

و حالا اگر کسی بخواهد از موجودی حساب شما سوء استفاده کند بایستی فقط و فقط همان سه شماره فوق را در اختیار داشته باشد.
برای چنین کسی دسترسی به ارقام رمز شما (ردیف 3) در موقعی که آن را با صدای بلند اعلام کرده و یا به فروشنده ای می گویید تسهیل شده است.
دسترسی به ارقام پشت کارت شما (ردیف 2) نیز براحتی وقتی که کارت خودتان را به فروشنده می دهید قابل تحصیل است. (می دانید که مشاهده و حفظ کردن این چهار رقم کار چندان سختی نیست)

و اما بنظر می رسد دسترسی به ارقام 16 رقمی روی کارت شما (ردیف 1) کمی سخت است. شاید تصور کنید که فروشنده خطاکار برای انجام این کار یا بایستی دستگاهی داشته باشد تا بلافاصله از کارت شما عکس بگیرد. اما لزومی به اینکار هم نیست که خودش را زیاد به سختی بیندازد. بدینصورت که بعد از آنکه مبلغ شما به حساب بانکی اش واریز شد، آن فروشنده خطاکار می تواند به صورت حساب بانکی خودش مراجعه نموده و بسادگی با تطبیق مبلغ خرید شما، شماره کارت شما را بر روی صورت حسابش مشاهده کند.

بنابراین دست بکار شوید و از این پس همگی سعی کنیم:
کارت بانکی مان را خودمان در دستگاه کارت خوان بکشیم و خودمان رمز را وارد کنیم
چراکه مسئول حفظ پول و موجودی حسابمان هیچکس نیست جز خودمان.






تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

عکس های داغ و جدید از بازیگران و هنرمندان
 
عکس های دیدنی و جدید از بازیگران به همراه فرزندانشان










































































































تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

معرفی بهترین گوشی های دو سیم کارتی

گوشیهای وجود دارند که در آن واحد میتوانند به 2 شبکه حامل متصل شوند، این مدل گوشیها مدت‌ها است  که به بازار آماده اند، حتی مارک‌های محلی و ناشناس پرطرفدار هم در بین آنها دیده میشود که ممکن است هیچ وقت نامی‌ از آنها نشنیده باشید.

اگر شما جز آن دسته از کسانی‌ هستید که می‌خواهید 2 شماره? مجزا، یکی‌ برای دوستان و خانواده و دیگری برای کار داشته باشید، استفاده از یک گوشی معقول دو سیم کارتی ، راه نجات شما می‌باشد.

به همین دلیل ما چند نام تجاری گوشیهای 2سیم کارتی را با ویژه گیهای آنها جمع آوری کردیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

1- Sony Xperia tipo dual

این گوشی مناسب برای کسانی‌ است که برای اولین بار از گوشیهای هوشمند آندروید استفاده میکنند. شایان ذکر است این همان Xperia tipo مجهز به باتری 1،500میلی‌ آمپر و عمر باتری 24 ساعت استفاده? مداوم است. (به گفته سونی)

این مدل دو سیم کارتی، صفحه نمایش 3.2 اینچی‌ ضدّ خش دارد و در داخل نیز شامل یک پردازنده? تک هسته‌ای 800Mhz است. این مدل همچنین دارای یک دوربین 3.2 مگا پیکسلی در پشت است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Sony Xperia tipo dual

2- HTC Desire V

این مدل، اولین گوشی HTC است که قابلیت دو سیم کارتی دارد. مزیت این گوشی وجود آندروید بستنی حصیری بر روی آن است. این گوشی علاوه بر صفحه نمایش 4 اینچی‌ و پردازنده? 1GHz ، یک دوربین 5 مگا پیکسلی هم دارد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

HTC Desire V

3- Samsung Galaxy Y Pro DUOS

این مدل دو سیم کارتی ، علاوه بر کیبورد QWERTY یک دوربین هم در جلو دارد. صفحه نمایش 2.6 اینچی‌، پردازنده? 832MHz ، دوربین عقب 3.2 مگا پیکسلی و آندروید نان زنجفیلی از ویژگی‌های دیگر این مدل است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y Pro DUOS

4- Samsung Galaxy Y DUOS

این مدل دو سیم کارتی همان مدل اولیه? Galaxy Y با صفحه نمایش بزرگتر 3.14 اینچی‌ و دوربین 3 مگا پیکسلی می‌باشد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y DUOS

5- Samsung GALAXY Ace DUOS

این مدل دو سیم کارتی که آندروید نان زنجفیلی دارد، دارای صفحه نمایش بزرگتر 3.5 اینچی‌ و دوربین 5 مگا پیکسلی است. پردازنده? 832MHz ، حافظه داخلی‌ 3GB و RAM 512MB از دیگر ویژگی‌‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung GALAXY Ace DUOS

6- Nokia Asha 200

این مدل دو سیم کارتی با صفحه کلید QWERTY مخصوص طرفداران پیام کوتاه است. صفحه نمایش 2.4 اینچی‌ و دوربین 2 مگا پیکسلی، دسترسی‌ آسان به شبکه‌های اجتماعی و سیستم پیام فوری از ویژگی‌‌های دیگر آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 200

7- Nokia Asha 305

این مدل مناسب قیمت دو سیم کارتی دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی‌، پردازنده? 1GHz و دوربین 2 مگا پیکسلی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 305

8- ViewSonic ViewPhone 3

این مدل دو سیم کارتی، آندروید نان زنجفیلی دارد. صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی‌، دوربین 5 مگا پیکسلی، پردازنده? 800MHz و RAM 512MB از دیگر ویژگی‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

ViewSonic ViewPhone 3

9- Nokia Asha 202

این مدل، دو سیم کارت مدل گوشیهای سری 40 است با صفحه نمایش لمسی  2.4 اینچی‌ و دوربین 2 مگا پیکسلی.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 202

 10- Acer Liquid Gallant Duo

این مدل دو سیم کارتی Acer با آندروید بستنی حصیری است که به زودی قبل از 8 آگوست به بازار خواهد آمد. هرچند اظهار نظر راجع به عملکرد آن خیلی‌ زود است اما با ویژگی‌ها و قیمت مقرون به صرفه‌ای که اعلام شده، می‌توان آنرا جز برترین گوشیهای دو سیم کارتی به حساب آورد.

پردازنده? 1GHz ، دوربین 5 مگا پیکسلی، حافظه داخلی‌ 4GB ، صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی‌،  RAM 1GB از ویژگی‌‌های اعلام شده برای این گوشی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Acer Liquid Gallant Duo

 هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

آیا شما می دانید، چرا محدودیت تعداد کلمه در هر پیام کوتاه 160 حرف است؟ آیا شما می دانید چه کسی برای اولین بار از طریق تلفن همراه یک تصویر را ارسال کرد؟ پر فروش ترین تلفن همراه جهان؟ سخت ترین تلفن همراه دنیا؟ و یا اینکه کدام کشور جهان بیشترین پیام کوتاه را ارسال کرده اند؟

در این مطلب در نظر داریم به سوالاتی اینچنینی بپردازیم در واقع قصد داریم در ابتدا حس کنجکاوی شما را برانگیزیم سپس به دنبال پاسخ آنها باشیم، ضمنا اگر شما هم به حقایق جذابی در خصوص تلفن همراه دسترسی دارید که در این پست به آن اشاره نشده است، از قرار دادن آنها در بخش نظرات دریغ نفرمایید:

1? پیام های متنی

مردم فیلیپین رتبه اول دنیا در ارسال پیام متنی را با متوسط 1?4 میلیارد پیام کوتاه متنی در روز  دارند، در اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 این کشور بعنوان پایتخت پیام متنی جهان شناخته می شد، در ابتدا پیام کوتاه در این کشور رایگان بود اما اکنون هر پیام یک پسو ( Peso)  تقریبا چیزی کمتر از 2 سنت  برای کاربر هزینه دارد.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

فیلیپین رتبه اول ارسال پیام کوتاه در دنیا را در اختیار دارد

2. ریشه محدودیت 160 کاراکتری پیام متنی 

در سال 1985 پژوهشگر 45 ساله مخابرات، Friedhelm Hillebrand، طول استاندارد پیام کوتاه را شناسایی کرد، او با ماشین تحریر خود جملات و متن های مختلفی را به صورت تصادفی  تایپ نمود و به این نتیجه رسید تمام آنها طول کمتر از 160 کاراکتر دارند، از اینرو بر اساس یک استاندارد برای اولین پیام های کوتاه طول میزان کاراکتر مجاز برای هر پیام 128 حرف بود که با فشرده سازی تا 32 حرف نیز به آن افزوده شد و 160 کاراکتر محدودیت هر پیام کوتاه شد.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

کشف استاندارد کاراکتر هر پیام کوتاه توسط پژوهشگر مخابراتی

3.اولین تلفن همراه پخش کننده موسیقی

تلفن همراه زیمنس SL45 که در سال 2001 وارد بازار شد، اولین تلفن همراهی بود که از حافظه پشتیبانی می کرد و قابلیت پخش MP3 را داشت، 32 مگابایت حافظه و امکان پخش موسیقی تا 5ساعت و هدفون استریو این تلفن همراه، امکاناتی بود که در زمان خود منحصر به فرد بود.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

زیمنس SL45

4.مقاوم ترین تلفن همراه جهان

تلفن همراه Sony Xp3300 Force بوسیله Guinness بعنوان سخت ترین تلفن همراه جهان شناخته شد،  تا عمق بیست و پنج متری  حفره بتن هیچ گونه آسیبی به این تلفن همراه وارد نمی شود، همچنین می توان تا دو متر در زباله خیس غرق باشد و هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

مقاوم ترین تلفن همراه جهان Sonim-XP3300-Force

5. گرانترین تلفن همراه جهان

تلفن همراه Stuart Hughes iPhone4 دیاموند رز گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان نام گرفته است، قیمتی در حدود 5/000/000 یورو برابر با 7/850/000 دلار دارد، حفره هایی بر روی قاب این تلفن همراه تعبیه شده است، که 500 قطعه الماس 100 قیراطی بر روی آن قرار داده شده است. پشت آن با گل رز طلا آمیخته شده است، و لوگوی اپل با 53 تکه الماس آراسته شده است.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

گرانقیمت ترین تلفن همراه جهان

 6? اولین عکس ارسال شده توسط تلفن همراه

اولین عکس  به اشتراک عمومی گذاشته شده تلفن همراه در 11 ژوئن 1997 توسط فیلیپ کان( شخصی که در تصویر می بینید) تهییه شد، او این تصویر را از بیمارستان محلی که دخترش متولد شد به اشتراک عموم گذاشت.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

اولین تصویر گرفته شده و به اشتراک گذاشته شده تلفن همراه 

7. پرفروش ترین تلفن همراه دنیا

تلفن همراه محبوب و مورد توجه کاربران که هنوز هم در ایران برخی مشتاق خرید آن هستند Nokia 1100 با فروش بالغ بر 250 میلیون دستگاه پرفروش ترین تلفن همراه جهان لقب گرفته است. این تلفن همراه در سال 2003 معرفی و تولید شده است.

هفت واقعیت کنجکاوانه در مورد تلفن همراه

پرفروش ترین تلفن همراه دنیا






تاریخ : دوشنبه 91/5/16 | 9:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
شمایی که سال‌هاست از ایمیل استفاده می‌کنید، دلیل وجود علامت @ را می‌دانید؟ این علامت یک نوع حرف اضافه است که هم جداکننده آدرس و نام سرور است و هم هیچگاه با دیگر حروف اشتباه گرفته نمی شود.


تاملینسون درباره انتخاب این علامت می گوید:

” به کیبورد نگاه کردم، و فکر کردم: چه چیزی را می‌توانم انتخاب کنم که با بقیه حرف‌ها اشتباه گرفته نشود؟ اگر فردی وجود داشت که در نامش حرف @ وجود داشت این علامت انتخاب مناسبی نیست، اما خوشبختانه این علامت جزو حروف الفبا نیست و به نظر مناسب است. علامت‌های دیگری مانند کاما، اسلش، پرانتز، خط تیره و براکت را ممکن است افراد در نام کاربری خود به کار ببرند، به این ترتیب تنها سه یا چهار کاراکتر باقی می‌ماند و @ به نظر مناسب ترین آنهاست. همچنین این علامت که at خوانده می‌شود مشخص می‌کند که نام کاربری در چه سروری واقع است.”

همچنین چند نکته جالب دیگر هم در مورد تاریخچه ایمیل وجود دارد:

- تاملینسون برای "بولت برانک” و "نیومن” کار می‌کرد که در واقع یک شرکت مهندسی بوستونی بود که طراحی اصلی سخت‌افزار و نرم‌افزار آرپانت، شکل اولیه اینترنت امروزی محسوب می‌شود. تمامی اختراعات او در این شرکت انجام گرفته است.

- اولین سرور ایمیل در سال 1961 میلادی راه‌اندازی شد که به وسیله آن کاربران می‌توانستند توسط سرور به یکدیگر پیام ارسال کنند. در واقع پیام‌ها هیچگاه از سرور اصلی خارج نمی شدند و کاربران تنها پس از لاگین کردن قادر به دریافت و مشاهده پیام ها بودند.

- برای قرار دادن @ در آدرس ایمیل، تاملینسون می‌بایست برنامه خود را به تمامی سایت‌های آرپانت ارسال می‌کرد که خوشبختانه در آن زمان یعنی سال 1972 میلادی تنها 12 سایت دیگر در دنیا وجود داشت! 






تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 9:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

زیباترین و گرانترین خانه متحرک دنیا (+عکس)

این خانه متحرک اشرافی، در دو رنگ سفید و طلایی توسط شرکت آلمانی، تولید شده و آن گونه که در اخبار آمده قیمت آن سه میلیون دلار است؛ یعنی چیزی در حدود شش میلیارد تومان!

 شرکت " مرشی موبایل " خانه متحرک بسیار مرفهی را طراحی کرده که دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی، بالکن و امکانات دیگری از جمله هشت تلویزیون 40 اینچی است.

تصاویری که در زیر می بینید، نما هایی از بیرون و درون این خانه متحرک زیبا و البته گرانقیمت است.




















این خانه متحرک اشرافی، در دو رنگ سفید و طلایی توسط شرکت آلمانی، تولید شده و آن گونه که در اخبار آمده قیمت آن سه میلیون دلار است؛ یعنی چیزی در حدود شش میلیارد تومان!






تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 9:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید

S A L I J O O N

2S A L I J O O N
3S A L I J O O N
4S A L I J O O N
5S A L I J O O N
6S A L I J O O N
7S A L I J O O N
8S A L I J O O N
9S A L I J O O N
10S A L I J O O N
11S A L I J O O N
12S A L I J O O N
13S A L I J O O N
14S A L I J O O N
15S A L I J O O N
16S A L I J O O N
17S A L I J O O N
18S A L I J O O N
19S A L I J O O N
20S A L I J O O N
21S A L I J O O N
22S A L I J O O N
23S A L I J O O N
24S A L I J O O N
25S A L I J O O N
26S A L I J O O N
27S A L I J O O N
28S A L I J O O N
29S A L I J O O N
30S A L I J O O N
3S A L I J O O N
32S A L I J O O N
33S A L I J O O N
34S A L I J O O N
35S A L I J O O N

36S A L I J O O N

37S A L I J O O N

38S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

4S A L I J O O N
4S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N

S A L I J O O N






تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 9:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()

تصاویـری فراتـر از سرعـت چشـم

دوربین عکاسی با سرعت بالا دستگاهی است که برای ثبت حرکات آهسته به کار می رود و مهمترین کاربرد آن در مطالعات علمی بر روی پدیده های زودگذر، ارزیابیهای نظامی و صنعتی است. این دوربینها برای استفاده بسیار انعطاف پذیر و آسان هستند و از ویژگیهای بالایی به ویژه برای کاربردهای علمی، تحقیقاتی و مهندسی برخوردارند.

در اواخر سال 2011 محققان MIT دوربینی ساختند که می توانست با سرعتی برابر یک تریلیون فریم بر ثانیه از حرکات نوری عکسبرداری کند. این سرعت به اندازه ای بالاست که می توان با کمک آن سفر فوتونهای نوری را از میان بطری آب یک لیتری مشاهده کرد. پیشرفتهای اخیری که در قالب دستگاههای تبدیل کننده عکس به بازار راه یافته اند می توانند وضوح تصویر زودگذر در حدود 50 پیکوثانیه (برابر با 20 میلیارد فریم بر ثانیه) را ارائه کنند.

و اما یک عکاس علاقه مند به موضوعات علمی با استفاده از دوربین عکاسی معمولی و فلاش دست ساز با تکنیک عکسبرداری با سرعت بالا، تصاویر دیدنی از لحظه انفجار مواد غذایی و برخی اشیا را ثبت کرده است که در این ایمیل آنها را می بینید. "آلن سیلر" عکاس اهل کالیفرنیا، برای ثبت این تصاویر از یک دوربین عکاسی نیکون D40 و یک فلاش دست ساز با زمان تأخیر یک میلیونیوم ثانیه استفاده کرده است. این عکاس با استفاده از تفنگ هوا یا منفجر کردن ترقه در داخل مواد مختلف و با شیوه عکاسی با سرعت بالا موفق شد این تصاویر خارق العاده را خلق کند.
















































































تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 9:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ